جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: امروز طلاب و روحانیت در شرایط بحران بیماری کرونا در عرصه های مختلف نقش آفرین هستند که جای تقدیر دارد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی ظهر امروز در بازدید از قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه استان قزوین ضمن تقدیر از تلاش های ارزشمند و ماندگار طلاب و روحانیت در عرصه مبارزه ب اویروس منحوس کرونا، گفت: حضور طلاب و روحانیون حوزه های علمیه در مراکز درمانی و انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی برای ایجاد روحیه و نشاط بین بیماران امری مهم و ضروری بوده و نقش تأثیرگذاری در تقویت روحیه بیماران دارد.

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: ویروس کرونا امروز بسیاری از هموطنانمان را دچار مشکل کرده و مدافعان سلامت در بیمارستانها با همان نیت و روش دوران دفاع مقدس در برخی جاها سخت تر از گذشته با روحیه ایثارگری به همنوعان خود کمک می کنند که جای خداقوت و تقدیر است.

وی ادامه داد: دشمنان در تلاش هستند که مردم را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف متعالی انقلاب ناامید کنند، لذا وظیفه داریم نقشه های بدخواهان را خنثی و مردم را نسبت به نظام امیدوار کنیم.

حجت الاسلام مصطفایی با بیان حدیث نورانی از پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) مبنی بر اینکه «محبوب ترین افراد نزد خداوند کسانی هستند که به حال بندگان خدا سودمندتر باشند و در ادای حق خدا کوشاتر»، بیان کرد: چه لذتی بالاتر از این که کسی بتواند به مردم خدمت کند، جان آدم با خدمت به مردم تازه می شود.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین تصریح کرد: این روزها سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای ما بیشتر از همیشه راهگشاست و تا آخرین لحظه ایستاده ایم و معتقد بر این که بیماری کرونا را با وحدت و همدلی شکست می دهیم.

 انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha