جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان از تلاش های مخلصانه طلاب و اساتید این مدرسه در عرصه مبارزه با بیماری کرونا قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام حمید علی‌بخشی عصر امروز در دیدار با طلاب و روحانیون جهادی شهرستان تاکستان از تلاش های ارزشمند و مخلصانه آنها در عرصه بیماری کرونا و همچنین تغسیل اموات کرونایی قدردانی کرد.

حجت الاسلام علی‌بخشی خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه و روحانیت ثابت کرده اند که در مقاطع حساس تاریخ این مرز و بوم همواره کنار آحاد مردم بوده اند.

وی افزود: امروز پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در خط مقدم این ویروس منحوس قرار دارند و حتی بعضی از این عزیزان به دلیل آلودگی به بیماری کرونا جان خویش را در راه خدمت صادقانه از دست داده اند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان عنوان کرد: بی شک این فداکاری و از جان گذشتگی کادر درمان برای همه مردم ایران قابل ستایش و تحسین است و هیچگاه فراموش نمی شود.

وی ادامه داد: شرایط امروز در کشور اقتضاء می کند تا مردم در خانه‌های خود بمانند و رفتن سفر را به شرایط بعد از ریشه کنی کرونا موکول کنند.

حجت الاسلام علی‌بخشی برای سلامتی و شفای عاجل همه بیمارانی که به این ویروس منحوس مبتلا شده اند از خدای متعال طلب عافیت کرد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان همچنین ضمن تبریک هفته بسیج، بیان کرد: بسیج در صحنه‌های حساس کشور پیشگام و تاثیرگذار بوده و همواره مشغول خدمت رسانی به آحاد مردم است.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha