چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
هفته بسیج

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: بسیج ریشه در تفکر و اندیشه اسلامی و در تمامی شئون مردم جای دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی صالحی عصر امروز در دیدار با جمعی از مسئولین سپاه شهرستان آبگرم ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: بسیج در هر عرصه و میدانی که جلوه کند حرف نخست را می زند و آنچه که امروز برای نظام مقدس جمهوری اسلامی با اهمیت است این که با سلاح علم و ایمان پله های رشد و ترقی را یکی پس از دیگری در همه عرصه ها طی کنیم.

حجت الاسلام صالحی افزود: بسیجی‌ها نمونه‌های خوبی از آمادگی در عرصه‌های مختلف هستند و خط شکن در همه عرصه‌ها به‌ویژه نظامی و علمی هستند.

وی ادامه داد: بسیج خط شکن در همه عرصه‌ها است و کشور ایران به برکت نیروهای جان برکف بسیجی بیمه شده و امنیت اجتماعی جامعه منوط به ترویج فرهنگ بسیج است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: فرهنگ بسیجی برای دنیا به‌ صورت یک ایده درآمده و در حال پیاده شدن است و همین موجب می‌شود تا دشمن به فکر تقابل با آن بیفتد.

وی گفت: بسیج ریشه در تفکر و اندیشه اسلامی و در تمامی شئون مردم جای دارد.

امام جمعه شهر آبگرم خاطرنشان کرد: نیروی بسیج هم در عرصه جنگ سخت و هم در عرصه جنگ نرم و فرهنگی با دشمن خوش درخشیده و تفکر بسیجی علاج مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور است.

حجت الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: شرایط ما امروز دشوارتر از شرایط جنگ سخت است؛ اما قطعاً همان‌طور که در جنگ سخت یک وجب از خاکمان را از دست ندادیم در جنگ نرم نیز با ایمان و ازخودگذشتگی ملت‌مان به‌ویژه جوانان به پیروزی می‌رسیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha