جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدير حوزه علميه خواهران مازندران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: بسیج شجره طوبای ولایت و ناجی ملت های مسلمان از چنگال مستکبران است.

حجت الاسلام قائمی، مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، بیان کرد: در فرهنگ و تمدن ایرانی ـ اسلامی سرزمینمان، هر گاه بخواهیم از ساختاری پرخیر و برکت و در عین حال باشکوه و عظمت در دل بحران ها یادی کنیم، یقیناً کلمه ای به غیر از بسیج این «درخت طوبی» و به تعبیر زیبای قرآن «شجره طیبه» برای این سازمان مردمی انقلاب و جامعه اسلامی نمی یابیم.

وی افزود: همه ساله فرا رسیدن آذرماه و پنجمین روز آن یادآور صدور فرمانی الهی از معمار و معیار کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی(ره) نسبت به تشکیل بسیج مستضعفان و فرصتی مغتنم جهت اندیشیدن در این فرمان و آثار و مترتب بر این شجره طوبای ولایت است.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران تصریح کرد: تمامی فراز و نشیب های این مردم، انقلاب و سرزمین اسلامی از حرکات جدایی طلب تا کودتاهای کور، جنگ تحمیلی تا جنگ اقتصادی، تحریم علمی تا تحریم سرمایه گذاری در زیرساخت های حیاتی کشور و تحریم انسانی و نخبگان جوان کشور برای ترک وطن؛ همه گویای حضور سبز و پرثمر درختی به نام بسیج است.

وی ادامه داد: بسیج امری پذیرفته شده از سوی همه ملت ایران به عنوان یک فرهنگ رفتاری در مسیر جامعه پذیری و احساس وظیفه نسبت به دین و وطن است و فرع و ثمراتش نه تنها برای مردم و سرزمین ایران، بلکه امروزه آثار و برکات این فرهنگ را به عنوان ناجی ملت های مسلمان از چنگال مستکبران از یمن و سوریه گرفته تا عراق و افغانستان و بحرین شاهدیم.

حجت الاسلام قائمی اظهار کرد: فرمان تشکیل بسیج از امام خمینی(ره) این نفس مطمئنه انقلاب بحق و شایسته بود تا عاملی گردد که بار دیگر در جریان های مردم این سرزمین برای تحول خواهی در مسیر تعالی جویی همانند جریان مشروطه و نفت شاهد شکست و گمراهی نباشیم؛ چرا که این بار توانستیم الگویی متناسب با ارزش های خود برای بسیج همه نیروها علی رغم همه اختلافات، ایجاد کنیم تا سیستم های اختلاف بینداز و حکومت کن مستکبران، مفید فائده واقع نشود.

وی گفت: مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران با کمال ادب و خضوع به محضر همه بسیجیان به خصوص بزرگ بسیجی انقلاب رهبر معظم انقلاب، این روز را تبریک گفته و با بیعتی مجدد با آرمان های امام و انقلاب، از خداوند منان توفیق بیش از پیش در درک فرهنگ اصیل بسیجی بودن و پاسداشت رفتاریش را خواستار است.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha