شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه شوط

حوزه/ حجت الاسلام جباری با بیان این که بسیج در هر عرصه ای که وارد شده، موجب اعتلای کشور اسلامی شده است، گفت: با وجود بسیج، دشمن جرأت ضربه زدن به انقلاب اسلامی را نخواهد داشت و باید همه در جهت تقویت این تشکیلات قدم برداریم.

حجت الاسلام محمدرضا جباری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان غربی، با بیان اینکه بسیج در هر نقطه ‌ای از میهن عزیزمان حضور یافته، حماسه و افتخار آفریده است، اظهار داشت: بسیچ خلاصه ای از خلوص، اندیشه زلال و خدمت خالصانه است و هر کجا وارد شده موجب موفقیت کشور شده و همانگونه که امام راحل بیان فرمودند «بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد».

وی تصریح کرد: در دورانی که انقلاب اسلامی تازه راه افتاده بود و انقلاب مورد آماج حملات غرب و شرق قرار گرفته و رژیم بعث به کشور حمله کرده بود، جوانان عاشق و دلباخته اهل بیت(ع) و ادامه دهنده مکتب عاشورایی که با امام خود بیعت و عهدی عاشقانه بسته بودند، به صحنه آمدند و از کشور و نظام دفاع کردند.

امام جمعه شوط افزود: با گذشت سال ها از تأسیس بسیج، این تشکیلات با تجربه اندوزی در مسیر خدمت، همانند روزهای حماسه آفرینی هشت سال دفاع مقدس، در دیگر حوزه‌ ها از جمله جبهه اقتصادی، شجاعانه و دلاورانه به دفاع از کیان میهن اسلامی مشغول است و در این مسیر با مشارکت فعالانه در عرصه سازندگی نقش آفرینی می‌نماید.

وی گفت: اندیشه متعالی تشکیل بسیج که توسط معمار کبیر انقلاب شکل گرفت، اینک فراگیر و گسترده در ایران عزیز اسلامی است و با وجود این تشکیلات، دشمن جرأت ضربه زدن به انقلاب اسلامی را نخواهد داشت و باید همه در جهت تقویت بسیج قدم برداریم.

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha