پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شهدای کمنام

حوزه/بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت عملیاتی و جهادی در روزهای سرد پاییزی در حال ساماندهی تپه نورالشهدای یاسوج است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از یاسوج، مکان‌های معنوی در هر شهر و دیاری گلزار شهدای گمنام است که تقریبا در همه شهرها و بخش‌های کشور مردم از فیض وجود بارگاه این کبوتران خونین‌بال بهره مند هستند.

در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در همه ۸ شهرستان استان مزار مطهر این شهیدان محلی برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی است که باید بیش از پیش چنین مکان‌هایی به امکانات و زیرساخت های مورد نیاز تجهیز شوند.

در شهر یاسوج علاوه بر مراکز آموزش عالی در تپه نورالشهدا نیز ۸ کبوتر خونین‌بال ۸ سال دفاع مقدس به خاک خفته‌اند که متاسفائه به هر دلیل این مکان معنوی ساماندهی نشده بود.

در یکی از روزهای تابستان امسال استاندار کهگیلویه و بویراحمد با شور و حرارت خاص در حالی که نسبت به وضعیت موجود اشک از دیدگانش جاری شده بود به همراه فرمانده سپاه فتح در این مکان حضور یافت و وعده داد تا با همراهی سایر دستگاه‌ها و با مدیریت سپاه فتح و حوزه بسیج سازندگی سپاه هر چه زودتر این مکان معنوی ساماندهی شود.

بسیج سازندگی سپاه فتح نیز با همه توان پای کار آمد و اکنون با همه مشکلات و سختی‌ها از جمله بارندگی و هوای سرد به صورت جهادی و عملیاتی در حال ساماندهی این مکان معنوی هستند که پیشرفت بسیار خوبی نیز حاصل شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha