پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رکنی

حوزه/ امام جمعه گناوه گفت: تبیین و انتقال وصیت‌های شهدای بسیجی به نسل جوان وظیفه‌ همگان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی روز یکشنبه در دیدار  با فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) گناوه و  پیشکسوتان بسیج  شهرستان گناوه، اظهار داشت: وصیت نامه سردار شهید سلیمانی در رأس وصیت نامه‌های شهیدای بسیجی است که بابد بخوبی مطالعه و به نسل جوان معرفی و در ترویج آن بکوشیم.

وی اظهار کرد:  بسیج یک رحمت و برکت بسیار ارزشمند برای ملت ایران است که در طول دوران انقلاب از جمله در هشت دفاع مقدس و دفاع از آرمان‌های انقلاب نقش خود را به خوبی ایفا کرد و توانست قدرت، عظمت و صلابت خود را به رخ دشمن بکشاند.

وی با بیان اینکه امام راحل با دارابودن مقام علمی و تقوا، به حال بسیجیان غبطه می‌خورد و از خداوند طلب می‌کرد که با بسیجیان محشور شود، گفت: تعبیرات حضرت امام خمینی(ره) حکایت از  جایگاه رفیع و فرهنگ بسیج دارد.

امام جمعه گناوه اضافه کرد: بسیج دارای نقشی است که بر هیچ کس پوشیده نیست و به تعبیر مقام معظم رهبری این نهاد مقدس پیشرو در میدان و آماده حضور در تمام عرصه‌ها است.

وی افزود: بسیج در شرایط کرونایی کشور نقش خود را بخوبی از جمله در طرح کمک‌های مؤمنانه و عرصه حوزه سلامت ایفا کرده‌ است.

رکنی حسینی گفت: هر جا  احساس نیاز به حضور بسیج از جمله حمایت از انقلاب و ارزش‌های انقلاب و اعتقادات دینی شود، در صف مقدم قرار دارد.

امام جمعه گناوه اظهار کرد: راه و تفکر بسیج را با وحدت، همدلی و انسجام تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهیم داد.

سرهنگ شهسوار حاجی پور، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گناوه در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و برنامه‌های هفته بسیج ارائه کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha