جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بازدید مدیر حوزه خواهران استان از صداوسیما

حوزه/ لوح تقدیر حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور به مدیرکل و قائم مقام صدا و سیما استان بوشهر اعطا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی و جمعی از معاونان مدیریت حوزه علمیه خواهران بوشهر، با حضور در صدا و سیمای استان، با مدیرکل و قائم مقام این مرکز دیدار کردند.

در این جلسه مدیر حوزه علمیه خواهران استان ضمن تقدیر از فعالیت‌های مدیر و کارکنان صدا و سیما مرکز استان، گفت: تلاش های صداسیما در زمان شیوع کرونا، بسیار حائز اهمیت است و درست در زمانی که جامعه دچار نوعی افسردگی، خمودگی و ناامیدی شیوع ویروس منحوس کرونا شده بود، با به نمایش گذاشتن تلاش های گروه های مردمی توانست به خوبی روح امید و زندگی را به جامعه بازگرداند.

حجت الاسلام اسماعیلی در ادامه اظهار کرد: یکی از تولیدات فاخر صداوسیمای استان در اوج فراگیری ویروس کرونا، تولید مستند «به وقت همدلی» بود که توانست به خوبی فعالیت های جهادی طلاب خواهر مدارس علمیه استان را در زمینه تولید ماسک، دستکش و گان مورد نیاز مردم و بیمارستان ها به نمایش بگذارد.

وی در ادامه گفت: این مستند باعث به نمایش گذاشته شدن همت و حماسه بسیار بزرگ خواهران طلبه شد؛ حماسه ای که اگر به تصویر کشیده نمی شد حتی در ذهن کسانی که مشغول کار بودند نیز به مرور کمرنگ و چه بسا به دست فراموشی سپرده می شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: رسانه در طول تاریخ از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و می توان با مراجعه به تاریخ اهل بیت(ع)، مشکلات ناشی از عدم دسترسی ائمه(ع) و یاران شان به رسانه را به خوبی مشاهده کرد.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر در برهه ای زندگی می کنم که جنگ روایت هاست و جریان تحریف با تمام قوا به همه ‌چیز حمله می کند و در این نبرد ناجوانمردانه، صدا و سیما در خط مقدم قرار دارد و می تواند جلوی تحریف های رسانه ای را گرفته و مانع از عوض شدن جای شهید و جلاد شود.

اسماعیلی در پایان گفت: ساخت مستند «به وقت همدلی» مورد توجه ویژه مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور قرار گرفت و ایشان بسیار از همکاری شما خرسند شده و تقدیر کردند.

مدیرکل صداوسیمای استان نیز اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران استان، ظرفیت هایی بیش از ذهنیت موجود جامعه را دارد و ما به دنبال استفاده از این توانمندی ها و ظرفیت های موجود در میان خواهران طلبه هستیم.

در پایان جلسه، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، لوح تقدیر و هدایایی را از سوی مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور  به مهندس ناظر مدیرکل و  حیدری قائم مقام صدا و سیما استان اعطا کرد.


 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha