جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه علمیه خواهران اهرم

حوزه/ مدیر مدرسه ریحانة النبی(س) اهرم با حضور در کتابخانه این مدرسه گفت: کتاب و کتابخوانی، بیداری اندیشه ها، افکار و آگاهی بشر است.

به گزارش حوزه از بوشهر، سلیمه بابایی نیا با حضور در کتابخانه این مدرسه، طی جلسه ای با کتابدار و معاونین این مدرسه، هفته کتاب و کتابخوانی را گرامی داشت.

بابایی نیا ضمن تبریک به مناسبت هفته کتابخوانی گفت: کتاب، میراثی ماندگار، پدیده ای با شکوه و روشنگر در وسعت زندگی بشری است که نقطه آغاز رسالت انبیاء به دعوت اسلام بر مبنای کتاب که همان قرآن کریم است شکل گرفت و از اعجاز آن، رسیدن به اعماق و تأمل و تدبر در آن بوده است.

مدیر مدرسه در ادامه افزود: کتاب و کتابخوانی، بیداری اندیشه ها و افکار آگاهی بشر است و فرهنگ کتابخوانی یکی از بارزترین جلوه های فرهنگی در جامعه است؛ چرا که با مطالعه تقویت بنیه علمی و فرهنگی رشد می کند و این امر از ضروریات جامعه امروزی می باشد.

ایشان به اهمیت و ترویج فرهنگ کتابخوانی اشاره کرد و گفت: کتاب دریچه ای است به سوی جهان شگفت انگیز علم و معرفت و مطالعه راهی بسیار ساده و عملی برای پرورش استعدادهای انسانی که خداوند در درونش نهادینه کرده است. اگر بتوانیم مطالعه را به صورت عادت در آوریم دیگر ارتباط ما با جهان دانش و آگاهی سخت نخواهد بود و از راه مطالعه درک و اندیشه خود را نسبت به جهان هستی رشد و تعالی بخشد.

در پایان، سلیمه بابایی نیا در خصوص کتب اختصاصی طلاب و مورد نیاز آنان با کتابدار گفتگو نمودند.

انتهای پیام./ 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha