جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کتابخانه مدرسه برازجان

مدیر مدرسه علمیه خواهران برازجان، گفت: ارائه روش های نوین جهت جذب طلاب به مطالعه و کتابخوانی، از جمله اقدامات صورت گرفته در مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان می‌باشد.

اکرم خزاعی، مدیر مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی، اظهارداشت: برای افزایش مطالعه و اهمیت آن باید طرز تفکر افراد را نسبت به خواندن کتاب تغییر داد و از آنجا که انتخاب کتاب های سودمند از جمله امور با ارزشی است که موجب پیشرفت افراد در زمینه های مختلف می شود، باید آنها را در این امر مهم یاری داد.

وی جهت آشنایی طلاب جدید الورود و افزایش انگیزه کتابخوانی و تحقیق و پژوهش طلاب در هفته کتاب و کتابخوانی برنامه و فعالیت های خود را اینگونه تشریح کرد: نشرهای جدید آثار علما و بزرگان دین جهت استفاده طلاب معرفی شد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران برازجان، گفت: با توجه به نقش فضای کتابخانه در جذب افراد، نسبت به فضاسازی کتابخانه مدرسه اقداماتی صورت گرفت که از آن جمله می توان به نصب بنر با محتوای سخنان بزرگان درمورد اهمیت مطالعه و کتابخوانی، اشاره کرد.

خزاعی، از برگزاری مسابقات مختلف در فضای مجازی خبر داد و گفت: مسابقات مجازی با عنوان تهیه کلیپ و عکس نوشته با موضوع کتاب و کتابخوانی، تهیه بروشور با محوریت زندگی علمی بزرگان دین و مسابقه کتابخوانی ویژه طلاب در حال برگزاری است.

وی در ادامه گفت: به جهت بالا بودن هزینه های کتاب و تنوع آنها طرح  «اهدای کتاب، اهدای اندیشه» با هدف ترویج کتاب های تربیتی در بین خانواده ها ارائه شد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران برازجان، در پایان گفت: با توجه به نقش کتابدار این مدرسه در ترویج اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی در بین طلاب به رسم یادبود و سپاس با اهدای لوح تقدیر و تندیس از وی قدردانی شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha