جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
لطفی کمیته امداد بوشهر

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به عنوان  هزینه درمان و تامین تجهیزات هزار و ۹۶۳ بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، احمد لطفی، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمیته امداد برای خدمات رسانی بهتر به بیماران خاص و صعب العلاج خدمات ویژه ای را ارائه می دهد، گفت: دو هزار و ۳۰۰ بیمار خاص، صعب العلاج و زمین گیر تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹۶۳ نفر از این تعداد از خدمات درمانی و تجهیزات مورد نیاز بهره مند شدند.

وی در ادامه افزود: چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سال جاری برای درمان و تجهیزات مورد نیاز این بیماران اعم از ویلچر، دستگاه فشارسنج، توالت فرنگی، واکر، تشک مواج، دستگاه اکسیژن ساز، تخت بیمارستانی، وسایل سونداژ  هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: کمیته امداد با برنامه‌ریزی‌های دقیق تمام نیازهای این بیماران را شناسایی کرده تا بتواند با کمک و حمایت از این افراد هزینه‌هایی که برای درمان و مداوا پرداخت می‌کنند به حداقل برساند.

لطفی با توجه به طرح مراقبت در منزل بیماران تحت حمایت کمیته امداد، گفت: این نهاد برای نگهداری از افراد در بستر بیماری که قادر به حرکت نیستند، ماهانه ۱۵۰ هزار تومان سرانه برای هزینه نگهداری به خانواده آن‌ها پرداخت می‌کند تا بیماران بتوانند با آرامش خاطر در کنار خانواده به ادامه زندگی خود ادامه دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    با سلام چه کمکی به کمیته امداد رفتم اما از رفتن و کمک خواستن پشیمان شدن