پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدرسه عسلویه

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) عسلویه از برگزاری نهضت معرفی بهترین کتاب من، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، خانم ساجدی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) عسلویه از برگزاری میزگردی با عنوان «بهترین کتاب تو؟ کتاب من!» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در این مدرسه علمیه خبر داد.

وی در ادامه گفت: هدف از برگزاری این طرح آشنایی طلاب با کتاب های مختلف، ایجاد انگیزه مطالعه در بین طلاب و ایجاد ارتباط و صمیمیت بین طلاب سطوح مختلف با یکدیگر بود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) در ادامه اظهار کرد: در این طرح هر طلبه با معرفی بهترین کتابی که اخیرا مطالعه کرده است، به ارائه اطلاعاتی از قبیل شناسنامه کتاب، خلاصه ای از آن و دلایلی که آن کتاب را مفید می داند، پرداخت.

وی در ادامه گفت: در این میزگرد مجازی، کتاب های متعدد مفیدی همچون «قدرت و شکوه زن» اثر استاد علیرضا پناهیان، «رمان نامیرا» اثر صادق کرمیار، «انسان ۲۵۰ ساله، دشمن شناسی و عدالت اجتماعی» از رهبر معظم انقلاب، و ... معرفی گردید و چکیده ای از هر یک بیان شد.

ساجدی در ادامه گفت: با توجه به استقبال صورت گرفته از سوی طلاب، مژده برگزاری برنامه های متنوع و در عین حال با کیفیتی به آنها داده شد که از آن میان می توان به تداوم نهضت بزرگ معرفی «بهترین کتاب من» اشاره کرد که از این پس این برنامه هر هفته در روزهای سه شنبه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha