جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر مدرسه جم

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت معصومه (س) جم، معاونین و جمعی از طلاب این مذدرسه با حضور در منزل یکی از خانواده های سنی مذهب ساکن شهرستان جم هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، صبح روز جمعه مدینه جعفری، مدیر مدرسه علمیه حضرت معصومه(س) همراه با جمعی از معاونین و طلاب این مدرسه به دیدار با یکی از خانواده های اهل تسنن این شهر رفته و ضمن تبریک و بزرگداشت هفته وحدت، گفت: به اعتقاد اکثریت اهل سنت ۱۲ ربیع الاول و به نظر شیعه ۱۷ ربیع الاول روز میلاد پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله) است، این اختلاف سبب شد تا امام خمینی(ره)، این هفته را هفته وحدت نام گذاری کند.

جعفری در ادامه گفت: «وحدت اسلامی» و اتحاد بین مسلمین از جمله اصلی‌ترین و بنیادی‌ترین موضوعات در اندیشه‌ سیاسی و فرهنگی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:  اهمیت این موضوع نزد حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) تا آنجاست که ایشان وحدت اسلامی را به عنوان «مسأله‌ای استراتژیک» و نه تاکتیکی معرفی نموده و همواره علما، روشنفکران، برجستگان سیاسی و آحاد امت اسلامی را به وحدت ذیل دستورات و آموزه‌های قرآن کریم و ارادت و محبت به پیامبر اکرم حضرت محمد(صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم) دعوت کرده‌اند.

مدیر مدرسه حضرت معصومه(س) همچنین گفت: وحدت ویکپارچگی مسلمانان و پرهیز آنان از اختلاف و تفرقه، زمینه‌ای مساعد برای ایستادگی جمعی در برابر زورگویی‌های نظام سلطه خواهد بود و دشمنان اسلام باوجود این اتحاد مسلمین هیچ گاه نخواهندتوانست به خواسته های شوم خود برسند.

وی در دیدار با خانواده های اهل سنت، ضمن تبریک هفته وحدت و میلادرسول الله(صلی الله علیه وآله)، هدایائی را به این خانواده و فرزندانشان هدیه کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha