پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدیرکل ارتباطات

حوزه/ حجت‌الاسلام شفیعی به منظور توجیه ارزیابان طرح پایش و رصد مؤسسات قرآنی و پیگیری طرح قرآنی نورباران به استان بوشهر سفر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی، مدیرکل ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن‌الکریم امروز در سفری یک روزه به استان بوشهر ضمن شرکت در جلسه توجیهی ارزیابان طرح پایش و رصد موسسات قرآنی استان به تشریح محورهای این طرح پرداخت.

پی‌گیری اجرای طرح قرآنی نورباران با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی، شرکت‌های صنعتی و بنگاه‌های اقتصادی جهت تامین و تهیه مصحف شریف کلام‌الله مجید و توزیع در میان مراکز فرهنگی و دینی از جمله مساجد، حسینیه‌ها و مراکز قرآنی استان بوشهر محور دیگر برنامه‌های مدیرکل ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن‌الکریم در این سفر یک روزه به استان بوشهر بود.

حجت‌الاسلام شفیعی در بخش دیگری از برنامه های خود، در خصوص توسعه فعالیت‌های قرآنی در استان با حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، مسعود نصوری مجری و مدیر طرح نیروگاه اتمی ۲ و ۳ بوشهر و سیدحسین حسینی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر به دیدار و گفت و گو پرداخت.

نشست با ابراهیم مرادی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل های فرهنگی قرآن و عترت استان، جواد احمدی منفرد رئیس و کارکنان اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، مصاحبه با روابط عمومی اداره کل و تشریح مبانی و محورهای طرح پایش و ارزیابی فعالیت‌های قرآنی استان در جلسه توجیهی ارزیابان این طرح از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام شفیعی در این سفر یک روزه بود.

مدیرکل ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن‌الکریم در بخش دیگری از سفر یک روزه به استان بوشهر از مؤسسه قرآنی حضرت رقیه بوشهر و همچنین مؤسسه قرآنی حضرت رقیه ریحانة الحسین شهر چغادک بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha