جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر

حوزه/ اساتید و طلاب مدرسه از نخستین روزهای شیوع بیماری کرونا، با لبیک به فرمان امام خامنه ای، فعالیت های جهادی خود را آغاز کردند و وارد عرصه خدمت رسانی شدند.

 سلیمه بابایی نیا مدیر مدرسه ریحانه النبی (س) اهرم در گفتگو با خبرگزاری حوزه  در بوشهر ضمن گفت: اساتید و طلاب مدرسه از نخستین روزهای شیوع بیماری کرونا، با لبیک به فرمان امام خامنه ای، فعالیت  های جهادی خود را آغاز کردند و وارد عرصه خدمت رسانی شدند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران ریحانه النبی(س) اهرم ادامه داد: اولین مرحله از فعالیت جهادگران با شروع کارگاه دوخت ماسک، دستکش و گان پزشکی در مدرسه و دیگر مناطق شهر و توابع، اجرایی گردید که پس از دوخت و بسته بندی به  صورت رایگان  بین کادر درمان و اقشار مختلف توزیع شد.

وی اضافه کرد: در مراحل بعدی این اقدامات، خدمات دهی به خانواده های نیازمند و قشر آسیب پذیر از کرونا در قالب های مختلفی اعم از توزیع بسته های معیشتی، کمک هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، مشاوره و راهکار های مقابله با افسردگی و ... صورت گرفت.

بابائی نیا در پایان گفت: به مناسبت خجسته میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) بار دیگر مدرسه علمیه خواهران ریحانة النبی«س» با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر آباد، بسته های معیشتی را تهیه و طی دو روز متوالی به نیازمندان اهدا کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha