جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خرما

حوره/ موسس مدرسه ریحانه النبی(س) شهرستان اهرم از بسته بندی و اهدای خرمای مرغوب این شهر توسط طلاب خواهر این مدرسه خبر داد.

 حجت الاسلام عیسی راستگو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر گفت: پیرو جلسات و مصوبات مرکز حوزه های علمیه خواهران کشور نسبت به ایجاد منابع پایدار در حوزه ها، مدرسه علمیه خواهران ریحانة النبی(س) اهرم اقدام به جمع آوری و بسته بندی خرما در منطقه اهرم کرد.

وی در ادامه گفت: در این طرح که به صورت آزمایشی برگزار شد، خرمای مرغوب شهر توسط طلاب خواهر مدرسه علمیه خواهران ریحانه النبی اهرم(س) از نخلستان ها چیده شده، پاک سازی و بسته بندی گردید.

موسس مدرسه ریحانة النبی (س) اهرم عنوان کرد: خرمای کبکاب شهر اهرم از بهترین نوع خرما در استان و کشور است که سالانه مقادیر زیادی از این خرما به شهرهای دیگر و حتی خارج از کشور صادر می شود.

وی افزود:  مدرسه علمیه خواهران ریحانه النبی(س) اهرم می تواند با برنامه ریزی دقیق و مدیریت صحیح این فرصت را غنیمت شمرده و با استفاده از این نعمت خدادادی، گام های خوبی در راستای خودکفایی و تقویت منابع پایدار مدرسه بردارد. 

حجت الاسلام راستگو ادامه داد گفت: مدرسه علمیه خواهران اهرم به مناسبت هفته وحدت، معادل ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون ریال، خرمای کبکاب اعلاء به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران قم، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر و طلاب جهادی و طلاب نیازمند اهدا کرد.

شایان ذکر است، امسال برداشت محصول تا بسته بندی خرما، با رعایت کامل اصول بهداشتی توسط موسس، مدیریت، معاونین و طلاب جهادی مدرسه ریحانه النبی (س) اهرم انحام گرفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha