جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صلوات

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر از اهدای بیش از یک میلیون صلوات به آستان مبارک پیامبر، توسط طلاب مدارس علمیه این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، فاطمه مجاهد، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به اهانت صورت گرفته از سوی مجله فرانسوی شارلی ابدو به مقام شامخ پیامبر اکرم(ص) و حمایت رئیس جمهور این کشور از این اهانت صورت گرفته، گفت: چنین حرکات وقیحانه و محقرانه ای نشان از شکوفایی و اوج گیری اسلام در غرب است.

وی افزود: از این رو طلاب مدارس استان بوشهر نیز نسبت به حرکت موهن کشور فرانسه ساکت نمانده و در فضای مجازی و حقیقی اعتراضات خود را به سبک های مختلف به نمایش گذاشتند.

مجاهد در ادامه گفت: مدارس مختلف با اجرای طرح هایی چون تهیه کلیپ های متعدد با موضوع معرفی رسول اکرم(ص) به زبان های مختلف، تهیه عکس‌نوشته، انتشار بیانیه در فضای مجازی و برگزاری جلسات حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی اعتراضات خود نسبت به این موضوع را اعلام کردند.

وی در ادامه افزود: در این میان، طلاب خواهر استان بوشهر در یک حرکت هماهنگ دست به ختم بیش از ۱ میلیون شاخه گل صلوات زده و آن را به آستان پاک و مقدس پیامبر مهربانی ها حضرت محمد(ص) اهدا کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha