جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رونمایی از کتب دفاع مقدس

 آیین تجلیل از نویسندگان ادبیات پایداری و مقاومت استان بوشهر همراه با رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب دفاع مقدس به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در نمازخانه معراج این سپاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیین تجلیل از نویسندگان ادبیات پایداری و مقاومت استان بوشهر همراه با رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب دفاع مقدس به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در نمازخانه معراج سپاه برگزار شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در این آیین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳ عنوان کتاب توسط این اداره کل چاپ شده است که همه این کتاب‌ها با آرم کنگره شهدای استان بوشهر منتشر شده‌اند.

سرهنگ علیرضا غریبی افزود: طبق هماهنگی‌هایی که با فرمانداران سراسر استان بوشهر انجام شده است قرار است سالانه از هر شهرستان حداقل ۱۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس نوشته و چاپ شود.

سرپرست مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان بوشهر هم در این آیین گفت: نویسندگان وظیفه مهم انتقال فرهنگ، تمدن و دانش را در جامعه بر عهده دارند که این کار بسیار مهمی است و برتری نویسندگان ادبیات پایداری و مقاومت بر سایر نویسندگان این است که شما نویسنده ارزش‌های الهی هستید.

دکتر فرزانه دهقانی نویسنده حوزه دفاع مقدس استان بوشهر نیز در این آیین به بیان خاطرات خود و دغدغه نویسندگان حوزه دفاع مقدس پرداخت.

در پایان این آیین که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله فیزیکی برگزار شد از ۱۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس رونمایی و از نویسندگان ادبیات پایداری و مقاومت استان بوشهر تجلیل شد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha