جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حسینی

حوزه/ امام جمعه راوند با بیان اینکه سنت های نیکو و اخلاق پیامبر اکرم(ص) الگوی جهانیان شده است، گفت: دشمنان برای جلوگیری از گسترش فضایل اخلاقی نبی اکرم و اسلام ناب محمدی در دنیا به ساحت مقدس آن حضرت توهین و هتاکی می کنند.

حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، با بیان اینکه کشورهای اروپایی، آمریکایی و آفریقایی به خاطر جذابیت خصایص اخلاقی پیامبر اکرم(ص) به اسلام روی می آورند، اظهار داشت: به خاطر همین است که یکی از کشیش های مسیحی به مکرون رئیس جمهور فرانسه گفته بود که با گسترش اسلام در اروپا مردم فرزندان پسر خود را محمد نام خواهند گذاشت.

وی، حضرت محمد(ص) را پیامبر رحمت برای عالمیان برشمرد و افزود: دشمنان به خاطر احساس خطر از گسترش اسلام محمدی در سراسر جهان، با تروریست جلوه دادن دروغین مسلمانان در بین افکار عمومی به دنبال مخدوش کردن دین مبین اسلام هستند.

امام جمعه راوند کاشان، توهین به پیامبراکرم(ص) را نشان دهنده ضرورت وحدت اسلامی دانست و تصریح کرد: بزودی حقیقت ناب نوارنیت پیامبراکرم(ص) توطئه های دشمنان را برملا خواهد کرد و ما هم به کسانی که به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام توهین می کنند لعن و نفرین می کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha