پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مقاله و یادداشت

معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران ریحانة النبی (س) اهرم از برگزیده شدن مقاله حجت الاسلام راستگو موسس این مدرسه در اجلاسیه سراسری نماز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سکینه رشیدی ضمن تبریک منتخب شدن موضوع مقاله حجت الاسلام راستگو، مدرسه علمیه خواهران ریحانة النبی (س)اهرم گفت: به فرمان مقام معظم رهبری  امام خامنه ای، از سال ۱۳۷۰ اولین اجلاس سراسری نماز در کشور برگزار گردید که این اجلاسیه به طور سالانه در کشور برگزار می شود.

معاون پژوهش مدرسه ریحانه النبی (س) اهرم ادامه داد: سالانه فراخوان مقالاتی با محوریت نماز جهت برگزاری اجلاس سراسری نماز اعلام می شود  که سال ۱۳۹۸ حجت الاسلام و المسلمین راستگو موسس مدرسه علمیه خواهران اهرم موضوعی را با عنوان «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد» به دبیرخانه اجلاس ارسال کرد که به عنوان موضوع منتخب اجلاسیه سراسری نماز سال ۱۳۹۹ برگزیده شد.

رشیدی اظهار کرد: در بخشی از مقاله آمده است «با وجود اینکه دانش آموزان در اوقاتی که منزل هستند و معمولا وقتشان صرف بازی های رایانه ای شده و هدر می  رود، مسجد محل، می تواند پایگاهی برای جذب نوجوانان و جوانان باشد به این شیوه که مربی با حضورش در مسجد هم دروس مدرسه را با آنان مطالعه و مباحثه می کند و هم راجع به مسائل دینی تربیتی و اعتقادی آموزش می بینند».

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha