چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سیاست واحد روسای جمهور آمریکا

حوزه/ آیین تجلیل از نویسندگان ادبیات پایداری و مقاومت استان بوشهر همراه با رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب دفاع مقدس، به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، امروز در آیین تجلیل از نویسندگان ادبیات پایداری و مقاومت استان، همراه با رونمایی از ۱۰ عنوان کتاب دفاع مقدس به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در نمازخانه معراج این سپاه، با اشاره به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: خیلی خوشحالیم که اندکی پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، قاتل ایشان توسط مردم خودش از صحنه سیاسی روزگار محو شد.

سردار علی رزمجو اظهار کرد: ترامپ همه تهدیدها و تحریم‌ها را علیه انقلاب اسلامی بسیج و اجرا کرد و کسی بود که سپاه را در لیست تروریسم قرار داد. البته این سخنان به این معنا نیست که بایدن برای ما فرش قرمز پهن می‌کند، چرا که تجربه ثابت کرده است که رؤسای جمهور آمریکا در دوره‌های مختلف فقط اندکی در تاکتیک با هم تفاوت داشته‌اند امّا در استراتژی و دکترین دشمنی با ملت ایران یک روش را دنبال می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر در سال گذشته، تصریح کرد: در روزهای آغازین برنامه‌ریزی برای اجرای کنگره شهدای استان، با کمبود منابع مالی مواجه بودیم، امّا با این حال تصمیم گرفتیم آثاری ماندگار در این زمینه خلق کنیم که قسمتی از این آثار تا زمان برگزاری اجلاسیه کنگره انجام شد و قسمتی دیگر در حال انجام شدن است.

وی، تألیف کتاب را بخشی از آثار ماندگار در این حوزه عنوان و اضافه کرد: استان بوشهر دارای سوژه‌های متعددی برای نویسندگی و تألیف کتاب است که بخشی از آن در قالب کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر انجام شده است و لازم است نویسندگان بیش از پیش در این زمینه اهتمام داشته باشند.

سردار رزمجو یادآور شد: حماسه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ای بی نظیر در طول تاریخ است به همین علت کتاب‌هایی نیز که در این زمینه نوشته می‌شود هم برای دوره کنونی و هم برای آینده ماندگار است.

وی در پایان از نویسندگان استان بوشهر درخواست کرد تا کتاب‌هایی با موضوع «دومین کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر»، «اقدامات انجام شده سپاه در زمینه مقابله با ویروس کرونا»، «خدمات‌رسانی سپاه استان بوشهر در سیل شهرستان باوی استان خوزستان» و «خدمات‌رسانی سپاه استان بوشهر در زلزله کرمانشاه» بنویسند تا این اقدامات مهم برای همیشه در تاریخ بماند و به نسل‌های آینده منتقل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha