سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: نهضت همراه بیمار حدود چهار ماه است که شکل گرفته و پس از وقفه ای مجدد شروع شده است؛ در استان ابتدا در بیمارستان های بوشهر و برازجان این نهضت ایجاد شد اما کم کم به دیگر نقاط استان نیز خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، امروز در جلسه با سرگروه های طلاب جهادی مدارس علمیه استان بوشهر با تقدیر از تلاش های جهادی طلاب، اظهار داشت: طلاب در سیل گذشته در استان های گلستان، لرستان و خوزستان صحنه های جالب و زیبایی را از انسانیت و کمک به همنوع خلق کردند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: این رسالتی است که همیشه طلاب در طول تاریخ بر عهده داشتند و شاید بعد از انقلاب کمی کمرنگ شده بود که اما طی چند سال اخیر خدمات طلاب و حس نوع دوستی آنها به ویژه در حوادث طبیعی و به طور ویژه در دوران کرونا بیشتر خود را نشان داد.

وی با بیان اینکه امروز جامعه از طلاب انتظار دارد که در مشکلات و اتفاقات آنها را همراهی کند، ادامه داد: انتظار امروز مردم صرفاً بحث علم نیست بلکه جامعه امروز روحیه جهادی طلاب در عرصه های مختلف را طلب می کند.

حجت الاسلام خدری با اشاره به شکل گیری نهضت«همراه بیمار» در حوزه های علمیه، از آن به عنوان مهمترین کار جهادی طلاب در مقابله با کرونا یاد کرد و گفت: ایجاد کارگاه های تولید ماسک و اقلام بهداشتی در ابتدای شیوع کرونا، کمک در ضدعفونی معابر و نیز شکل گیری نهضت همراه بیمار از مهمترین و ارزشمندترین و ماندگارترین کارهای جهادی طلاب است که بحمدالله در استان بوشهر نیز بسیار چشمگیر بود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر ادامه داد: نهضت همراه بیمار حدود چهار ماه است که شکل گرفته و پس از وقفه ای مجدد شروع شده است؛ در استان ابتدا در بیمارستان های بوشهر و برازجان این نهضت ایجاد شد، اما کم کم به دیگر نقاط استان نیز خواهد رسید.

وی بیان داشت: احساس مسئولیت مهمترین کاری است که باید بین اساتید و مدیران شکل گیرد تا شاهد شکل گیری عرصه های جدیدی باشیم؛ امروز یک شخص به عنوان پرچمدار انقلاب اجتماعی خیلی اهمیت دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha