سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، بسیج را یک سرمایه اجتماعی و روشنگر دانست و گفت: بسیج گنج پنهانی بود که امام راحل آن را کشف کرد.

حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر، با تبریک هفته بسیج، گفت: بسیج گنج پنهانی در دل این مردم بود که امام راحل با رهبری پیامبر گونه خود آن را کشف کرد.

وی ادامه داد: امام عظیم الشان فرمود «اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شود چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد».

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اظهار کرد: امروز مردم به عنوان رکن نظام اسلامی و انقلاب در معرض تیرهای مسموم جنگ نرم دشمن قرار گرفته اند. ابزار این جنگ  از نوع جنگ شناختی و تحریف است، لذا بسیج به عنوان یک سرمایه اجتماعی و جریانی روشنگر باید با تمام قوا نقش راهبردی خود را در پاسداری از انقلاب و مقابله با تحریف ایفا کند.

وی ادامه داد: راهبرد دیگر دشمنان انقلاب در جنگ اقتصادی با توجه به پیاده نظام داخلی که ظرفیت های داخلی  توجهی نشان نمی دهد، اعمال سیاست سازش در برابر فشار است که الحمدلله بسیج با همان روحیه دفاع مقدسی، ظرفیت های زیادی را برای مقابله با این تفکر و توانمند سازی کشور اسلامی فعال نموده است

اسماعیلی در ارتباط با سوگیری های دشمن در عرصه جنگ نرم، گفت: دشمن در عرصه جنگ نرم به دنبال  استحاله ایدئولوژی با نفوذ فرهنگ نئولیبرالیستی و نفوذ سیاسی اخلاقی فرهنگی در جامعه و نفوذ در جامعه نخبگانی و ایجاد خطای محاسباتی در آنان است که راه مقابله با آن هم  تفکر بسیجی به عنوان بالاترین سرمایه اجتماعی مقابله با تهدیدات نرم و سخت دشمن است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha