پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر مدرسه علمیه میاندوآب

حوزه/ حجت الاسلام جلالی با بیان این که انقلاب اسلامی نتیجه اعتماد مردم به روحانیت بود، گفت: دشمن به این باور رسیده است که انقلاب اسلامی حاصل تلاش و تدبیر روحانیت بود و از این رو به دنبال نفوذ به حوزه ها و ضربه زدن به روحانیت است.

حجت الاسلام اصغر جلالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان غربی، با تبریک هفته بسیج، با بیان این که طلاب با بصیرت و شجاعت خود همیشه در میدان هستند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی حاصل اعتماد مردم به روحانیت و حوزه های علمیه است و این اعتماد نتیجه قرن ها زحمات علما در عرصه خدمت به مردم و دین بوده و به این راحتی به دست نیامده است.

وی با بیان این که علمای بزرگ و ربّانی در حوزه های علمیه تربیت شده اند، افزود: علما با تقوای عملی و تهذیب نفس، در گفتار و کردار صداقت خود را به نمایش گذاشتند و با گفتن حقایق و واقعیت ها مردم را به دین دعوت کردند و همین دعوت ها و اجابت مردم به دلیل حسن اعتماد به روحانیت بود که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) میاندوآب گفت: بعد از ائمه معصومین علما پرچم دین را سرپا نگه داشتند و از اسلام حراست و پشتیبانی کردند و در عصر حاضر امام خمینی(ره) پرچم دار این حرکت شده و انقلاب را به پیروزی رساندند و نظام جمهوری اسلامی ایران نتیجه ۱۴۰۰ سال آبروی روحانیت در بین مردم است.

وی با بیان این که دشمن به این مسئله یقین دارد که انقلاب محصول تلاش علمای دین است و لذا به دنبال ضربه زدن به علما و نفوذ در حوزه های علمیه است، بیان داشت: دشمن به دنبال این است که با نفوذ در برخی حوزه های علمیه اعتماد مردم به روحانیت را کمرنگ کرده و از نظام جدا کند اما از این مسئله غفلت کرده اند که حوزه علمیه بیدار و پیشتیبان نظام اسلامی است.

حجت الاسلام جلالی در پایان تصریح کرد: طلاب حوزه های علمیه هم انقلابی و هم بسیجیِ پا به کار هستند و به عنوان افسران جنگ نرم با دشمنان انقلاب در پیکارند و با بصیرت خود به دشمن اجازه نفوذ و ضربه زدن نخواهند داد.

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha