پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه ماکو

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی گفت: امروز که کشور با ویروس کرونا درگیر است، لازم است از همه ظرفیت بسیج برای مقابله با این ویروس استفاده شود و مراکز بهداشتی با هماهنگی پایگاه های بسیج به صورت محله محور به غربالگری و شناسایی مبتلایان به کرونا اقدام کنند.

حجت الاسلام سید محمد هاشمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان غربی، با بیان این که از منظر حضرت امام و مقام معظم رهبری، اخلاص، انقلابی ‌گری، مقاومت، کار جهادی، آماده به کار بودن در میدان انقلاب، از جمله‌ ویژگی ‌های بسیجی است، اظهار داشت: وقتی حضرت امام فرمان می‌دهد که حضور در جبهه‌های حق علیه باطل لازم است، بسیج به فرمان حضرت امام لبیک گفته و برای دفاع از اسلام و قرآن و ارزش های دینی و ولایت در جبهه‌ ها حاضر شده و مقابل دشمن می ایستد.

وی با بیان این که در هر برهه ای از تاریخ انقلاب، کشور نیاز به نیرو داشت بسیج به عنوان تشکل مردمی وارد میدان می شود و به کمک نظام می آید، اضافه کرد: در جنگ نرم نیز بسیج با تشکیل حلقه‌ های صالحین و ترویج فرهنگ اسلامی و راه اندازی کلاس های بصیرتی با دشمن مقابله می‌کند.

امام جمعه ماکو بیان داشت: در ایام کرونا زمانی که دستور رهبری مبنی تشکیل گروه های جهادی و مردمی برای مقابله با این ویروس و کمک به آسیب دیدگان کرونا صادر می شود، بسیج گروه های جهادی را تشکیل داده و برای ضدعفونی کردن خیابان ها و معابر و محلات در شهر و روستا و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان اقدام می کند.

وی تصریح کرد: امروز که کشور با ویروس کرونا درگیر است، لازم است از همه ظرفیت بسیج برای مقابله با این ویروس استفاده شود و مراکز بهداشتی با هماهنگی پایگاه های بسیج به صورت محله محور به غربالگری و شناسایی مبتلایان به کرونا اقدام کند.

حجت الاسلام هاشمی گفت: بسیج یک تشکیلات عام و جامع‌ بوده و فقط محدود به مسائل نظامی نیست و در مباحث مختلف اجتماعی، عبادی ـ سیاسی، عشق و عرفان نقش مؤثری ایفا می‌کند.

وی در پایان تاکید کرد: تفکر بسیجی باعث شد جوانان برومند ایران اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس جانانه دشمن قسم خورده انقلاب را تسلیم کرده و به زانو دربیاورند و پس از جنگ تحمیلی نیز قله ‌های ترقی در همه زمینه ‌ها را از جمله دانش هسته‌ای فتح کنند.

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha