شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی

حوزه/ وضعیت معیشتی طلاب و روحانیون آذربایجان غربی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، جلسه بررسی وضعیت معیشتی طلاب و روحانیون آذربایجان غربی، امروز با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، حجج الاسلام مجید یگانه مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی، کریم حسین خانی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان، احمد جلیلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و خدابخش معاون محرومیت زدایی این قرارگاه در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، امام جمعه ارومیه در این جلسه اظهار داشت: خدماتی که از طرف نهادهای مختلف به جامعه طلاب و روحانیون آذربایجان غربی ارائه می شود بهتر است از طریق مرکز خدمات حوزه علمیه استان باشد چرا که تمام اطلاعات طلاب و روحانیون در سامانه این مرکز وجود دارد و این امر باعث تسهیل در امور خواهد شد.

همچنین حجت الاسلام یگانه نیز در ادامه با تاکید بر این که طلاب محروم شناسایی و اولویت بندی شده اند، گفت: با توجه به این که تمامی اطلاعات معیشتی طلاب و روحانیون آذربایجان غربی احصا و دسته بندی شده اند، کمک های لازم و ضروری  و سایر خدمات به روحانیت به صورت عادلانه صورت خواهد گرفت.
 

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha