جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدرسه علميه فاطمه الزهرا(س) شيرود

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شیرود تنکابن گفت: بسیجی بودن یک ارزش و آمادگی برای دفاع از حق و حق پرستی و پاسداری و صیانت از انقلاب است.

خانم زهرا هدایتی همت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، با گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: بسیج براساس ارزش های انسانی و فرهنگ عمیق اسلامی شکل گرفته و رمز موفقیتش این است که از اعتقاد میلیون ها انسان نشأت گرفته است.

وی افزود: ایمان، اخلاص، ایثار و شجاعت از ویژگی های بسیجی است که در دامان فرهنگ اصیل اسلامی رشد کرده است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شیرود تصریح کرد: بسیجی بودن یک ارزش و آمادگی برای دفاع از حق و حق پرستی و پاسداری و صیانت از انقلاب  است؛ برای تعریف واژه بسیج باید این چنین گفت که بسیجی فرد عاشقی است که تمام لحظات عمرش را وقف اسلام و قرآن و ولایت و انقلاب اسلامی کرده است.

وی تاکید کرد: مهم ترین ملاک برای معرفت این فرهنگ، تفکر بسیجی است؛ وقتی همه افراد زندگی و هدف خود را با این تفکر هماهنگ و هم‌سو کنند به سرمنزل سعادت خواهند رسید و همواره در خط انقلاب و ولایت باقی خواند ماند.

هدایتی همت خاطرنشان کرد: در اندیشه امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی، بسیج نهادی اجتماعی و نهاد گسترده ای برای پاسخگوی بسیاری از نیازهای اساسی و حیاتی جامعه است و چنان با بخش های مختلف نظام پیوند دارد که جدایی آنها از یکدیگر آسیب ها و خطرات جدی را به دنبال خواهد داشت.

وی اظهار کرد: بسیجیان با اخلاق، این شاگردان مکتب انقلاب با توکل بر خدا و تلاش صادقانه ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدا در دلها و اطاعت از ولایت فقیه، باید همواره الگو برای نسل امروز و نسل های آینده باشند.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha