شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ اختتامیه جشنواره هنر آسمانی. حاشیه ها

حوزه/ برای اثربخشی بهتر در عرصه تبلیغ و هنر لازم است سامانه شناسایی راه اندازی شود تا بهتر بتوان از ظرفیت مبلغین در بحث هنر بهره گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام زمانی، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی در دومین وبینار معاونین تبلیغ استانها که در سالن مرحوم آیت الله حائری ساختمان مرکز مدیریت در قم برگزار شد، بر ارائه گزارش از معاونت تبلیغ برای اثربخشی بهتر فعالیت های تبلیغی تأکید کرد و گفت: از زمان ابلاغ طرح جامع هنر معاونت تبلیغ این استان فعالیت های بسیار جدی در این موضوع آغاز کرد و اقدام به شناسایی ظرفیت های هنری در بین مبلغین کرده است.

وی بیان داشت: در این شناسایی متوجه شدیم که طلبه های بسیار خوبی توانسته اند در موارد مختلف هنری مانند شعر و ادبیات، رسانه و .... آثار موفقی از خود به یادگار بگذارند.

حجت الاسلام زمانی با بیان این که برای اثربخشی بهتر در عرصه تبلیغ و هنر، لازم است سامانه شناسایی راه اندازی شود تا بهتر بتوان از ظرفیت مبلغین در بحث هنر بهره گرفت، اظهار داشت: همه تلاش این معاونت در مدیریت استانی این است از طلاب هنرمند غافل نشوند و در رابطه با هنر و استفاده از این ابزار برای تبلیغ نیز سعی کرده مهارت های لازم به طلاب و مبلغین با استعداد آموزش دهد.

حجت الاسلام صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مازندران نیز در این ارتباط مجازی گفت: مسئله ای که در طرح جامع هنر از آن غفلت شد، آموزش ضمن خدمت برای مبلغین است، این برنامه آثار به همراه خواهد داشت که از جمله آن شناسایی استعدادها خواهد بود.

وی بر اولویت بندی رشته های هنری در استانهای مورد نظر و صدور مجوز برای برگزاری کارگاه، ایجاد تفاهم نامه همکاری با نهادهای مختلف برای استفاده از ظرفیت های آن نهاد و شناسایی استعدادهای هنری تأکید کرد.

۳۱۳/۴۰

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha