جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مبلغ

حوزه/ نباید از سرمایه گذاری در بحث هنر غفلت شود. کم توجهی از این موضوع، خسارت بسیار جدی به حضور جهادی طلاب و مبلغین در بحث ویروس کرونا و غسال خانه های کشور وارد کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه،حجت الاسلام احسان‌بخش، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان تهران در دومین وبینار معاونین تبلیغ استانها که سالن مرحوم آیت الله حائری ساختمان مرکز مدیریت در قم برگزار شد، بر آسیب شناسی فعالیت های تبلیغی در بخش های مختلف مانند جشنواره هنرهای آسمانی و حمایت از استعدادهای برتر جشنواره های مختلف، ضروری بودن تولید کارهای فاخر در عرصه هنر برای اثر بخشی در فعالیت های تبلیغی و در همین رابطه شناسایی استعدادهای برتر، استفاده از ظرفیت های آماده مانند آموزش فتوشاپ حتی برای مبلغین طرح هجرت، ترغیب خانواده های طلاب برای حضور مؤثرتر در عرصه هنر و توجه ویژه به خانواده های طلاب مبلغین طرح هجرت در اجرای برنامه ها تأکید کرد.

وی افزود: مسائل دیگر که می تواند در بحث تبلیغ اثر بخش باشد، راه اندازی انجمن شعر در مدارس علمیه، تعامل افزایی با سایر نهادها، مانند مجموعه اوج، سراج در بحث ترویج هنر در میان مدارس علمیه، تأکید بر هنرهای درآمدزا مانند قصه گویی و کار با کاغذ برای مبلغین طرح هجرت و راه اندازی شبکه طلاب هنرمند، است.

حجت الاسلام احسان بخش با بیان این که نباید از سرمایه گذاری در بحث هنر غفلت شود، اظهار داشت: شاهد بودیم کم توجهی از این موضوع، موجب خسارت بسیار جدی به حضور جهادی طلاب و مبلغین در بحث ویروس کرونا و غسالخانه های کشور وارد کرد، چرا که اگر از این حضور جهادی و بسیار پر خطر طلاب مستند سازی می شد، قطعا در این شرایط حساس نگاه مردم به حوزه و روحانیت تغییر جدی می کرد.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha