شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدرسه علميه الزهرا(س)كلاردشت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) کلاردشت گفت: امروزه، یکی از فعال ترین تشکل ها، تشکل بسیج طلاب و دانشجویی است که باید مبانی اعتقادی و آگاهی‌های دینی بسیجان را تقویت کند.

خانم زهرا بحرکاظمی به مناسبت هفته بسیج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، بیان کرد: پنجم آذر، یادآور تشکیل مردمی ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به دستور امام خمینی(ره) شکل گرفت.

وی ادامه داد: بسیج در کنار و همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام بوده و همواره تفکر بسیجی راه مقابله با بحران ها بر مبنای وحدت مردمی است و نقش بسیج در کمک به مردم در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله بر کسی پوشیده نیست.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) کلاردشت تاکید کرد: امروزه که کشورمان درگیر بیماری کرونا شده است و روزانه صدها نفر از هموطنانمان بر اثر این ویروس جان خود را از دست می دهند، باز هم بسیج در این دوران، رکوردهای بسیار خوبی را بر جای گذاشته و حقیقتاً کم نظیر، بی بدیل و شایسته تقدیر  است.

وی تصریح کرد: بسیجیان به تعبیر امام خمینی(ره)، برجسته ترین ویژگی های یاوران راستین اسلام را دارا هستند که پروردگار متعال در آیات قرآن درباره این اقشار می فرمایند که یُحِبُّهُم وَ یُحّبُّونَهُ؛ خداوند آنان را دوست دارد و آنان نیز او را دوست دارند.

بحرکاظمی اظهار کرد: آگاهی های دینی، مقدمه رسیدن بسیجی به مهم ترین خصوصیات مدافعان راستین ارزش های دینی است؛ لذا برنامه ریزی برای تقویت آگاهی های دینی بسیج، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، چنانچه رهبر کبیر انقلاب برای تقویت آگاهی های دینی بسیج، ضمن توصیه به تشکل های بسیج دانشجویی و طلاب، حوزه و دانشگاه را مسئول مبانی اعتقادی و آگاهی های دینی بسیجیان می داند.

وی افزود: امروز، یکی از ضروری ترین فعال ترین تشکله ا، بسیج دانشجو و طلبه است؛ لذا این اقشار باید با تمام توان خود در مراکزشان از انقلاب و اسلام دفاع کنند زیرا تنها با بسیج است که این مهم انجام می پذیرد و مسائل اعتقادی بسیجیان به عهده این دو پایگاه علمی است. حوزه و  دانشگاه باید چارچوب های اصیل اسلام ناب محمدی را در اختیار تمامی اعضای بسیج قرار دهند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) کلاردشت بیان کرد: ملتی که در خط اسلام ناب محمدی و مخالف با استکبار و پول پرستی و تحجگرایی و مقدس نمایی است، باید همه افرادش بسیجی بوده و فنون نظامی لازم را بدانند، چرا که در هنگامه خطر ملتی سربلند و جاوید است که اکثریت آن، آمادگی لازم رزمی را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دیگر ویژگی های برجسته بسیجیان راستین که نشانه دیگری از محبت آنان به خدا و ارزش های دینی است، نترسیدن از دشمنان و عقب نشینی نکردن در برابر تهاجم تبلیغاتی آنان است. کسی که در جنگ تبلیغاتی عقب نشینی می کند، بی تردید نمی تواند در صحنه نبرد مسلحانه، مدافع اسلام و ارزشهای دینی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha