شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عباسپور

حوزه/ رئیس اداره اوقاف شهرستان البرز گفت: همواره اخبار حوزه های علمیه در خبرگزاری حوزه را رصد می کنم و به این عزیزان خداقوت می گویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام میثم عباسپور، رئیس اداره اوقاف شهرستان البرز، با حضور در دفتر خبرگزاری حوزه در قزوین، ضمن قدردانی از  دست اندرکاران این رسانه در اطلاع رسانی به هنگام اخبار حوزه و روحانیت، گفت: رسانه ها برای افزایش کیفیت کار خود نیاز به استفاده از ایده های جدید و خلاقیت دارند و با استفاده از تفکرات جدید رسانه ها می توانند مسیر تکامل را در پیش بگیرند که الحمدلله خبرگزاری حوزه در این زمینه پیشگام است.

وی افزود: بنده همواره اخبار حوزه های علمیه را در خبرگزاری حوزه رصد می کنم و شاهد فعالیت چشمگیر این خبرگزاری در زمینه اطلاع رسانی هستم و به همه عوامل آن خداقوت می گویم.

رئیس اداره اوقاف شهرستان البرز اظهار کرد: از زمانی که دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه در قزوین افتتاح شده، خوشبختانه توانسته در عرصه اطلاع رسانی اخبار حوزه علمیه قزوین و به ویژه شناساندن علمای قزوین در قالب «علمای دیار مینودری» نقش بسزایی داشته است.

حجت‌الاسلام عباس‌پور با اشاره به همکاری و تعامل این اداره با خبرگزاری حوزه، عنوان کرد:  تمام تلاش خود را برای ارتقا جایگاه والایی این خبرگزاری در قزوین به کار خواهیم برد.

رئیس اداره اوقاف شهرستان البرز در پایان با اشاره به جایگاه وقف در جامعه اسلامی، بیان کرد: همه ما مسئولیم در حوزه وقف فرهنگ سازی و آن را ترویج کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha