چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سیاهکلی

حوزه/ نمانیده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر خبرگزاری حوزه قزوین از انعکاس به موقع اخبار در خبرگزاری حوزه قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، مهندس لطف الله سیاهکلی مرادی در دیدار با مسئول دفتر خبرگزاری حوزه قزوین، گفت: خبرنگاران متعهد و انقلابی بدون ادعا و با تلاش شبانه روزی در راستای رسالت حساس و مهم خود در خدمت به جامعه هستند.

وی افزود: رسانه ای در جامعه موفق است که به رسالت حرفه ای خود به خوبی عمل کند که اگر این مسئله به خوبی انجام شود مسئولان می توانند از این ابزار به خوبی استفاده کرده و برنامه های خود را پیش ببرند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه خبرگزاری حوزه در کشور رشد خوب و قابل ملاحظه‌ای در حیطه اطلاع رسانی داشته که جای تقدیر و خداقوت دارد.

سیاهکالی مرادی بیان کرد: روحانیون و طلاب در روشنگری و اطلاع رسانی نقش مهمی دارند و اگر از این ظرفیت به درستی استفاده شود شاهد همراهی بیشتری از سوی مردم خواهیم بود.

وی با قدردانی از فعالیت‌های جهادی و مخلصانه طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین در اوج بیماری کرونا، تصریح کرد: حوزه علمیه قزوین با توان ظرفیت خود در مبارزه با بیماری کرونا وارد میدان شد که جای تقدیر دارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب در سفر سال ۸۲ به قزوین، برای توسعه استان راه‌گشاست، عنوان کرد: قزوین ویترین کوچکی از تمدن جهانی است و توسعه آن نیازمند جهش در ابعاد ملی است و نگاه ملی به قزوین بسیار مهم است.

سیاهکالی مرادی عنوان کرد: مستندسازی در قاب رسانه حوزه که به همت مسئولین خبرگزاری در قزوین به تصویر کشیده شده بسیار تحسین برانگیز و قابل تقدیر است.

در ادامه حجت الاسلام عباس افشار، مسئول دفتر خبرگزاری حوزه در قزوین ضمن خیرمقدم به نماینده منتخب مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، گزارشی تصویری از فعالیت‌های رسانه ای  حوزه علمیه در عرصه های مختلف ارائه داد.

وی افزود: امروز نیاز به نمایندگانی با تخصص، درایت، شایستگی و کارآمد است تا بتوان از این پیچ تاریخی گذر کرد. 

مسئول دفتر خبرگزاری حوزه در قزوین بیان کرد: نماینده ای که با رأی اکثریت مردم به مجلس راه پیدا می کند باید خواسته ها، مطالبات و مشکلات حوزه انتخابیه خود را با بررسی و جمع آوری مورد توجه قرار دهد.

حجت الاسلام افشار از همراهی و همکاری نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با حوزه علمیه قدردانی کرد.

در پایان این دیدار مهندس سیاهکلی مرادی با حضور در دفتر تحریریه خبرگزاری حوزه از نزدیک با فعالیت‌های این رسانه آشنا شد.

انتهای پیام  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha