سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
انصاری آموزش و پرورش

حوزه/ معاون پرورش اداره کل آموزش و پرورش قزوین با حضور در دفتر خبرگزاری حوزه در قزوین گفت: مستند سازی فعالیت های حوزه علمیه قزوین قابل تقدیر است.

 به گزار ش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی انصاری به همراه مسئول روابط  عمومی اداره کل آموزش و پرورش قزوین با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه قزوین گفت: تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی که دل در گرو منافع ملی دارند تنها به نقل روایت و رویدادها بسنده نمی کنند، بلکه با عشق به مردم و تلاش، واقعیت ها و ظرفیت های ملی را معرفی و مشکلات مردم را منعکس می کنند.

وی، خبرنگاران مسئولیت شناس را که با شجاعت قابل تحسین قدم در این مسیر حساس نهاده اند، مشاوران امین و ناصحان مشفق مدیران، مجریان و دیگر فعالان عرصه اجتماع دانست.

معاون پرورشی اداره کل آمورش و پرورش قزوین بیان کرد: رسانه ها برای ایجاد نشاط در جامعه، حل معضلات وآسیب های اجتماعی نقش موثری دارند و پیش نیاز عبور از شرایط کنونی، حرکت در مسیر جلب رضایت و مشارکت مردم، ایجاد همبستگی و تقویت امید به آینده است.

 وی ادامه داد: رسالت اصحاب رسانه در این برهه زمانی که بدخواهان نظام و مردم با اهداف از پیش تعیین شده، ایران اسلامی را در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داده‌اند، از اهمیتی مضاعف برخوردار است، لذا اطلاع‌رسانی شایسته و جلب مشارکت افکار عمومی در دفاع از مصالح و منافع ملی، از مهم‌ترین وظایف امروز اهالی خبر است تا گام مؤثری در تحقق شعار جهش تولید برداشته شود.

حجت الاسلام انصاری تصریح کرد: داشتن سواد رسانه ای موجب می شود که مردم بتوانند اخبار و اطلاعات عمومی خود را در زمینه های مختلف در شبکه های اجتماعی از خبرنگاران با تجربه دنبال کنند.

 مستند سازی  فعالیتهای حوزه علمیه قزوین قابل تقدیر است

معاون پرورش اداره کل آموزش و پرورش قزوین ساخت مستندات تلویزیونی در خبرگزاری حوزه را ارزشمند توصیف وعنوان کرد: حرکت ماندگاری در عرصه مستند سازی فعالیت های حوزه علمیه قزوین توسط تیم رسانه ای نمایندگی خبرگزاری حوزه در  قزوین انجام شده، قابل تقدیر است.

حجت الاسلام انصاری عنوان کرد: امیدواریم با تعامل بیشتر با واحد رسانه ای حوزه علمیه قزوین و خبرگزاری حوزه بتوانیم تولیدات فاخری در زمینه ستاد همکاری های آموزش و پرورش وحوزه های علمیه داشته باشیم.

گفتنی است، حجت الاسلام انصاری با حضور در دفتر تحریریه خبرگزاری حوزه در جریان نحوه انتشار اخبار قرار گرفت و از مسئول دفتر خبرگزاری حوزه در استان قزوین تقدیر کرد.

برگزاری دوره سواد رسانه ای و خبر نویسی در حوزه علمیه قروین 

در ادامه، حجت الاسلام عباس افشار، مسئول دفتر خبرگزاری حوزه در استان قزوین ضمن خیر مقدم به مسئولین اداره کل آموزش و پرورش قزوین گفت: واحد رسانه و خبرگزاری حوزه قزوین با تمام ظرفیت آمادگی کامل برای تولید برنامه برای آموزش و پرورش استان را دارد.

مسئول دفتر خبرگزاری حوزه در استان قزوین اظهارکرد: در تلاشیم که دوره سواد رسانه ای و خبر نویسی را با همکاری کارشناسان رسانه ای برای طلاب مدارس علمیه قزوین برگزار کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha