جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آقاحسینی

حوزه/ امام جمعه محمدیه با حضور در واحد خبر صدا وسیمای مرکز قزوین از تلاش های خبرنگاران قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی، صبح امروز در بازدید از بخش های مختلف واحد خبر صدا وسیمای مرکز قزوین به رسالت خبرنگاران در اطلاع رسانی به موقع رویدادهای ملی و جهانی  اشاره و بیان کرد: در شرایط فعلی برای عبور از بحران آفرینی دشمنان نیازمند به وحدت و همدلی در همه بخش های مختلف سیاسی، فرهنگی واقتصادی هستیم که نقش خبرنگاران در این زمینه بسیار مهم است.

امام جمعه محمدیه افزود: خبرنگاران باید ضمن دوری از طرح مسائل اختلاف برانگیز در جامعه خبرهایی را منتشر کنند که برای وحدت وعبور ازمشکلات جامعه اثر بخش باشد.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه به هر میزان که نقد صحیح بنویسند در رسالت خود برای خدمت به جامعه موفق تر خواهند بود.

امام جمعه محمدیه اظهارکرد: خبرنگاران متعهد با تمام وجود در حوزه خبر و اطلاع رسانی به نظام مقدس اسلامی خدمت می کنند که جای تقدیر و خداقوت دارد.

حجت الاسلام آقا حسینی بیان کرد: خبرنگار شخصیتی است که با جوشش و پویش اخبار و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه زنده است و با خبر رسانی وتلاش در عرصه فرهنگ سازی وتحول در افکار عمومی حیاتی دوباره به اجتماع می بخشد.

سپس غلامر ضا کشاورز، معاون اطلاعات واخبار صدا وسیمای مرکز قزوین ضمن خیرمقدم خدمت امام جمعه محمدیه گزارشی از فعالیت های مرکز خبر ارائه داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha