جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر فرهنگ و ارشلد اسلامی قزوین

حوزه/ دکتر  اسماعیلی گفت: خبرگزاری حوزه نقش حرفه ای خود را به خوبی ایفا کرده و به همین جهت نقش رسانه حوزه در نظام اطلاع رسانی از سایر رسانه ها متمایز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، دکتر محمدحسین  اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین صبح امروز با حضور در دفتر  نمایندگی خبرگزاری در قزوین ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند و انعکاس به موقع برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و مذهبی، سیاسی روحانیون و حوزه های علمیه، گفت: در یک سالی که از  افتتاح دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه در قزوین می گذرد، مسئولین آن توانسته اند به موقع و به نحو شایسته اخبار و فعالیت های حوزه علمیه قزوین را انعکاس دهند و با اینکه دفتری نو پا است ولی تا به امروز توانسته به خوبی رشد قابل ملاحظه ای در عرصه خبر رسانی داشته باشد که جای خدا قوت دارد.

وی ادامه افزود:  نقش رسانه ها در کیفی سازی فعالیت‌ها مهم است و ما نیز باید ضمن ساماندهی رسانه‌ها در تهیه سند توسعه فرهنگی استان به نقش رسانه‌ها اهمیت بیشتری دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین تصریح کرد: برای ارتقاء کیفی رسانه‌ها باید برنامه مدون داشته باشیم و با تأمین زیرساخت‌ها برای کیفی سازی فعالیت‌ها اقدام کنیم و با دوری از موازی کاری لازم است از خانه مطبوعات و تشکل‌های صنفی حمایت کرده و زمینه هم افزایی بیشتر را مهیا کنیم و اداره ارشاد هم نقش نظارتی و حاکمیتی را در این زمینه ایفا کند.

 اسماعیلی اظهار کرد: جامعه رسانه‌ای و خبرنگاران فرهیخته، روزهای سختِ شیوع کرونا، در میدان دفاع از سلامت، در کنار مردم و مسئولین، کار  ارزشمند اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشتند و نقش رسانه را بیش از پیش در این راستا نمایان ساختند.

وی ادامه داد: در روزهای حساس شیوع کرونا که اطلاع رسانی صحیح و به موقع از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، خبرنگاران خبرگزاری حوزه، امید و انگیزه را برای مردم سرزمین مینودری به ارمغان آورده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با بیان اینکه رسانه هایی که در حوزه دین فعالیت دارند در نظام مقدس جمهوری اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردارند، عنوان کرد: خبرگزاری حوزه نقش حرفه ای خود را به خوبی ایفا کرده و به همین جهت نقش این  خبرگزاری در نظام اطلاع رسانی از سایر رسانه ها متمایز است.

وی ضمن قدردانی از مدیر حوزه علمیه قزوین و همچنین مسئول دفتر خبرگزاری حوزه در استان قزوین عنوان کرد: حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا  نگاه خوب و شایسته ای به عرصه رسانه دارند  و این بسیار ارزشمند است.

پیشنهاد بازدید اصحاب رسانه از مدارس علمیه استان قزوین

در ادامه حجت الاسلام عباس افشار، مسئول دفتر خبرگزاری حوزه در استان قزوین ضمن خیر مقدم به مسئولان اداره کل ارشاد اسلامی قزوین، بیان کرد: مدارس علمیه قزوین از نظر تاریخ و قدمت و حضور علما و فرزانگان، بسیار غنی هستند که شایسته است که رسانه ها بیش از پیش این اماکن تاریخی را به مردم معرفی کنند.

مسئول دفتر خبرگزاری حوزه در استان قزوین خاطرنشان کرد: پیشنهاد بنده این است که با همکاری حوزه علمیه قزوین و اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی اردوی یک روزه بازدید اصحاب رسانه از مدارس علمیه استان قزوین داشته باشیم .

در پایان، مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی قزوین از پیشنهاد بازدید اصحاب رسانه از مدارس علمیه استان قزوین استقبال و از مسئول دفتر خبرگزاری حوزه در استان قزوین تقدیر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha