جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معبودی

حوزه/ حجت الاسلام معبودی از تلاش های دفتر خبرگزاری حوزه در قزوین تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی امروز با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه در قزوین، پیشاپیش روز خبرنگار را تبریک گفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین افزود: انصافاً نمایندگی خبرگزاری حوزه در قزوین علاوه بر انعکاس فعالیت های طلاب و روحانیت، به خوبی دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیز در حوزه های مختلف انعکاس داده که جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: یکی از کارهای ارزشمند خبرگزاری حوزه شناسایی و معرفی علمای قزوین است که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز نسل جوان ما تشنه سبک زندگی این فرزانگان است که به خوبی در این رسانه منتشر می شود و بهتر است در کانال ها و گروه های پربازدید نیز بیشتر نشر داده شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین همچنین از ساخت مستند زلال خدمت که تلاشهای طلاب جهادی را در عرصه مقابله با بیماری کرونا به تصویر کشیده بود نیز قدردانی کرد.

در ادامه حجت الاسلام عباس افشار، مسئول دفتر خبرگزاری حوزه در قزوین ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد غدیر و قربان، گفت: نمایندگی خبرگزاری حوزه در قزوین علاوه بر انتشار اخبار مرتبط با فعالیت های روحانیت و طلاب، توانسته بیش از پنجاه فیلم مستند را در عرصه های مختلف به تصویر بکشد.

مسئول دفتر خبرگزاری حوزه در قزوین همچنین از حمایت های حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا، مدیر حوزه استان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha