جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فعالیت حوزه علمیه خواهران استان قزوین

حوزه/ طلاب حوزه علمیه خواهران استان قزوین با مشارکت در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و طرح اطعام غدیر به کمک نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا شتافتند.

خانم متین قورچی بیگی، استاد حوزه علمیه خواهران استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی‌ بر رزمایش کمک‌های مؤمنانه، حوزه علمیه خواهران استان قزوین نیز همگام با سایر نیروهای جهادی در این طرح حضور فعالی داشته و خواهد داشت.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین افزود: شیوع بیماری کرونا موجب ایجاد مشکلات عدیده‌ای برای تأمین مایحتاج ضروری زندگی برخی از اقشار جامعه شده است، لذا بانوان طلبه با مشارکت در رزمایش «مواسات و کمک مؤمنانه» و همچنین فعالیت در طرح  اطعام غدیر  به کمک نیازمندان و آسیبدیدگان ناشی‌ از بیماری کروناویروس شتافتند

قورچی بیگی اظهار کرد: دور جدید کمک های مؤمنانه  که به نام مواسات علوی و کمک مؤمنانه مزین شده است، در دهه امامت و ولایت از عید قربان تا عید غدیر در حال انجام است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با همراهی خوب طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران، چهار رأس گوسفند ذبح شد و ۳۰ بسته گوشت با رعایت نکات بهداشتی بسته بندی و بین نیازمندان توزیع شد.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین با اشاره منعقد شدن تفاهم نامه‌ای بین کمیته امداد و حوزه علمیه قزوین، بیان کرد: در تفاهم نامه‌ای مقرر شده از ظرفیت مربیان خواهران طلبه حوزه علمیه خواهران استان قزوین برای همکاری با معاونت فرهنگی کمیته امداد در زمینه آموزش مباحث اعتقادی، سیاسی، معرفتی، اجتماعی و فرهنگی در قالب آموزش گروهی و یا با استفاده از شبکه های مجازی استفاده شود.

قورچی بیگی در پایان ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای عموم هموطنان، تصریح کرد: اساتید، کارکنان و طلاب حوزه علمیه خواهران استان قزوین با یاری خداوند متعال تا شکست کامل کرونا در میدان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha