چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رضوانی

حوزه/ حجت الاسلام رضوانی گفت: برای مبارزه با کرونا، همه دستگاه‌ها، رسانه‌ها، تشکل ها و هیئات مذهبی در کنار هم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی صبح امروز در جلسه هماهنگی مراسمات عزاداری ایام محرم که با حضور فرمانده سپاه بوئین زهرا و جمعی از ائمه جماعات این شهر در مسجد عصمت آباد برگزار شد، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم و مسئولان، می تواند مانع بروز بسیاری از مشکلات در مسیر مبارزه با کرونا شود.

امام جمعه بوئین زهرا افزود: همچنان باید تهدید این ویروس جدی گرفته شود و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی ضروری است.

وی ادامه داد: رعایت اصول بهداشتی توسط مردم که ریشه در آموزه های شرعی نیز دارد، نقش کلیدی در کنترل و مبارزه با کرونا داشته است.

حجت الاسلام رضوانی با بیان اینکه برای مبارزه با کرونا، همه دستگاه ها، رسانه ها، تشکل ها و هیئت‌های مذهبی باید در کنار هم باشند، اظهار کرد:  خیرین و هیئت های مذهبی در چند ماه اخیر نقش مهمی در کمک به اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا داشته اند.

امام جمعه بوئین زهرا با بیان اینکه با توجه به خطر بالای شیوع کرونا امسال نحوه برگزاری آئین های عزاداری با سال های گذشته متفاوت خواهد بود، عنوان کرد: هیئت های مذهبی و کسانی که دست اندرکار مراسم عزاداری امام حسین(ع) هستند، قطعا پیشگامان اصلی سلامت و بهداشت در جامعه نیز خواهند بود و با رعایت پروتکل های بهداشتی این عزاداری ها را برگزار می کنند تا آسیبی نیز متوجه سلامت مردم نباشد.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: از مردم مؤمن و انقلابی بوئین زهرا می خواهیم که در راستای رعایت حفظ پروتکل های بهداشتی گام بردارند و حضورشان در مراسم عزاداری ها به گونه ای باشد که سلامت خود و همنوعانشان حفظ شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha