پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جمالی پور

حوزه/ به مناسبت ۱۲ مرداد؛ چهلمین سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، استاندار قزوین با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در دیدار با حجت الاسلام شهسواری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و سالروز تأسیس نهاد انقلابی شورای تبلیغات اسلامی، گفت: امروز رسالت همه ما تقویت و حفظ نظام جمهوری اسلامی است و تضعیف هر یک از قوا، تضعیف کلّیت نظام است.

استاندار قزوین افزود: مقام معظم رهبری اصل انسجام و وحدت را برای مسئولان ترسیم فرموده اند و این اصل باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

جمالی پور عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طلایه دار وحدت و انسجام و دفاع از مبانی انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: با احترام به اندیشه ها و تفکرات در چارچوب نظام، می توانیم از ریزش ها و آسیب هایی که در سر راه مسیر حرکت انقلاب قرار می گیرد، جلوگیری نماییم.

استاندار قزوین در پایان تأکید کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همگرایی تمامی اندیشه ها را رقم بزند و همگی را پای انقلاب بیاورد.

در ادامه حجت الاسلام شهسواری اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، همواره مدافع آرمان ها و ارزش های انقلاب و حافظ ذخایر دینی و اعتقادی جامعه بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: بزرگترین سرمایه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، برخورداری از پشتوانه های مردمی است.

وی تصریح کرد: این شورا یک ارگان فراجناحی است که در برهه های حساس با استفاده از بصیرت انقلابی مردم در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی و دشمنان نظام ایستادگی می کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha