سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سیدتوفیق رضایی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه قروه با اشاره به اینکه مردمی و انقلابی بودن دو ویژگی برجسته شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، گفت: این شوراها در طول عمر پرعزت و پربرکت انقلاب اسلامی همواره حافظ و پاسدار دستاوردهای این انقلاب بوه و هست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سید توفیق رضایی امروز به مناسبت دوازدهم مردادماه سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشستی با جمعی از اعضای این شورا در قروه، اظهار داشت: یکی از اولین نقش های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایجاد همبستگی بین نهادهای سیاسی، مذهبی و مردمی برای حضور در عرصه های ملی و انقلابی است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه قروه ادامه داد: خوشبختانه عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کشور بسیار قابل قبول بوده است تا جایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره این شورا می فرمایند: «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همیشه براساس شناخت لحظه و نیاز عمل و در خط درست و صراط مستقیم حرکت کرده است».

وی با اشاره به اینکه مردمی و انقلابی بودن دو ویژگی برجسته شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، بیان کرد: این شوراها در طول عمر پرعزت و پربرکت انقلاب اسلامی همواره حافظ و پاسدار دستاوردهای این انقلاب بوه و هست.

حجت الاسلام رضایی افزود: عملکرد این شورا در کشور و استان قابل ستایش است، با این وجود از این دوستان در شورای هماهنگی درخواست می کنیم که در ایجاد یک وحدت، انسجام و همگرایی برای مردمی کردن مراسمات و هیأت های مذهبی در استان تلاش خود را به کار ببرند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه قروه در پایان خاطرنشان کرد: کردستان از نظر فرهنگی و قومیتی از تنوع بسیار بالایی در کشور برخوردار است و همین امر وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این استان را دوچندان کرده است، البته این وضعیت خود می تواند یک امتیاز و فرصت برای نظام و انقلاب باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha