جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: این شورا دیدبان نظام و متعلق به انقلاب و مردم است و هرگز وابسته به هیچ نهادی نبوده و نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیبی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تشکیل سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه این شورا از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی است، افزود: اگر ۹ دی حرکت خودجوش و عظیم مردمی نبود فتنه گران خواب های بدی برای نظام  دیده بودند و این خواب‌های شوم تنها با بصیرت و هوشیاری مردم خنثی شد.

وی خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فعالیت های خود را زیر نظر مقام معظم رهبری و با همکاری و تعامل دستگاه‌های دینی، فرهنگی و تبلیغی در مناسبت های مختلف انجام می دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان تعمیق و گسترش شعائر اسلامی و انقلابی را از دیگر اهداف این شورا برشمرد و یادآور شد: زنده نگه داشتن شعائر دینی و انقلابی از مهمترین اهداف این شورا است.

حجت الاسلام حیات الغیبی برگزاری برنامه های دینی، فرهنگی و انقلابی در داخل و خارج کشور و سازمان دهی و مدیریت این برنامه برای حفظ شعائر دینی و انقلابی را از دیگر فعالیت ها و اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برشمرد.

وی با اشاره به اینکه مردم در مناسبت های مختلف از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز قدس، ۹ دی، ۱۴ و ۱۵ خرداد و آخرین تجمع که مربوط به شرکت و حضور گسترده و خودجوش مردم در مراسم تشییع سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی بود در صحنه بوده اند، گفت: این شورا در این مناسبت ها به خوبی توانسته است برنامه ها را مدیریت و ساماندهی کند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان، تابع نظر مقام معظم رهبری و دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های وزارت بهداشت هستیم و تا آغاز ماه‌های عزاداری محرم و صفر نیز تصمیمات لازم اندیشیده خواهد شد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha