جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جلسه طلاب قروه و کامیاران با حضور حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امروز به شدت نیازمند حضور روحانیون در جبهه فرهنگی هستیم، چرا که دشمن میدان نبرد و تقابل خود را در فضای مجازی به سمت فرهنگ و اعتقادات کشانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی‌شاهرودی امروز با معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این دیدار اظهار کرد: در این ایام شاهد اخبار خوب و خوشحال کننده ای از تغییر رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی در کشور هستیم که می تواند در حوزه تبلیغ دین بسیار حائز اهمیت باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی به نوعی بخشی از جامعه و مردم محسوب می شود و ارتباط و پیوند بسیار منسجمی بین تبلیغات اسلامی و مردم وجود دارد، لذا برای تحکیم بیشتر این پیوند باید همه پای کار بیایند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: یکی از بدیهی ترین وظایف سازمان تبلیغات استفاده از توانایی روحانیون و مبلغین دینی و فرهنگی برای تقابل با جنگ نرم و فرهنگی دشمنان است. مسئله دیگری که ضروری است سازمان بدان ورود پیدا کند، فضای مجازی و استفاده از پتانسیل های این فضا برای تبلیغ و نشر معارف اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروز به شدت نیازمند حضور روحانیون در جبهه فرهنگی هستیم، چرا که دشمن میدان نبرد و تقابل خود را در فضای مجازی به سمت فرهنگ و اعتقادات کشانده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha