چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/ امام جمعه بانه گفت: دشمن با استفاده از نیروهایی نفوذی خود چه در داخل کشور و چه در جهان اسلام به دنبال تشکیل یک جبهه نفاق است.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: همواره در طول انقلاب تلاش این بوده وحدتی که مورد نظر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است، در کشور به ویژه مناطقی همانند کردستان تبلور واقعی پیدا کند.

امام جمعه بانه ادامه داد: دشمنان در تلاشند که وحدت بین برادران دینی در کشور هرگز محقق نشود، لذا دست به هر کاری می زنند که تفرقه بر کشور و منطقه حاکم باشد.

وی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در تقویت جبهه مقاومت، ادامه داد: ظهور انقلاب اسلامی در خاورمیانه و جهان اسلام زمینه ساز بسیاری از تحولات گردید و همین امر باعث به حاشیه رفتن فعالیت های استکباری در منطقه شد، لذا امروز دشمن با استفاده از نیروهایی نفوذی خود به دنبال ایجاد یک جبهه نفاق است.

امام جمعه بانه با اشاره به اینکه همه ما یک رسول و یک کتاب آسمانی داریم، عنوان داشت: کسانی که بر طبل تفرقه می کوبند نه تنها طرفدار دین خدا نیستند، بلکه هرگز نمی توان آنان را جزو معتقدان به خدا و قیامت دانست.

ماموستا خدایی در ادامه با تقدیر از برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه، اظهار کرد: در این شرایط خاص که شاهد شیوع ویروس منحوس کرونا هستیم، کمک های مؤمنانه بخش اعظمی از مشکلات معیشتی خانواده های کم برخوردار را  برطرف کرده است، لذا امیدواریم که روند کمک به خانواده های نیازمند همچنان در کشور ادامه داشته باشد.

امام جمعه بانه در پایان با انتقاد از کاهش شدید نظارت ها در سطح بازار، گفت: با کاهش نظارت ها شاهد سودجویی عده ای بازاری نما هستیم که همواره به دنبال کسب منفعت در این آشفته بازار هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha