جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حمید بهرام پور

حوزه/استاد حوزه علمیه کردستان گفت: علیرغم هشدارهای رهبر معظم انقلاب درباره پیشینه غربی ها در مذاکرات، بازهم عده ای دل در گرو این مذاکره گذاشتند که عایدی برای نظام و ملت نداشت.

حجت الاسلام حمید بهرام پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان یا اشاره به این که امسال در بحث بیماری کرونا کشور با مشکلات بسیاری روبرو شد، گفت: کرونا بخش زیادی از اقتصاد را تحت تاثیر قرار داده است، با این وجود برخی از داخلی ها همچنان به دنبال ایجاد این شائبه هستند که وضعیت کنونی معلول عدم مذاکره با کشورهای بیگانه است.

وی  عنوان کرد: علیرغم هشدارهای رهبر معظم انقلاب درباره پیشینه غربی ها در مذاکرات، بازهم عده ای دل در گرو این مذاکره گذاشتند که عایدی برای نظام و ملت نداشت.

حجت الاسلام بهرام پور با تاکید بر این که نگاه ها باید به سمت داخل تغییر کند، ادامه داد: امیدواریم دولت در آخرین سال خود تکیه بر ظرفیت های داخلی را بر نگاه به خارج ترحیج و اولویت دهد.

حجت الاسلام بهرام پور در پایان ضمن تشکر از متولیان رزمایش کمک مومنانه، عنوان کرد: رزمایش کمک مومنانه ابتکاری در این شرایط خاص اقتصادی و معیشتی کشور بود که امید است این برنامه کماکان در سراسر کشور ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha