پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جمشید شارمهد، سرکرده گروهک تروریستی تندر

حوزه/نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان گفت: دستگیری سرگروه و لیدر گروهک تروریستی «تندر» یا به اصطلاح همان انجمن پادشاهی نشان دهنده اشراف اطلاعاتی بسیار بالای جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی در صبح امروز در نشست جمعی از فعالان فرهنگی و بسیجی شهر سنندج ضمن تبریک دهه ولایت، گفت: باید گفت که دهه ولایت زیرساخت و بستر ترقی دین اسلام بعد از رحلت رسول اکرم (ص) گردید.

بیشتر بخوانید:

سرکرده گروه تروریستی «تندر» دستگیر شد+ جزئیات و فیلم

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان ادامه داد: باید امامت و ولایت را نگهبان دین اسلام بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) دانست و ائمه اطهار علیهم السلام را امانتداران دین خدا عنوان کرد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان تاکید کرد: بنابراین مسئله امامت و ولایت در اسلام به ویژه در مذهب حقه شیعه از جایگاه بسیار حساسی برخوردار است. امامت از یک سو باعث ترقی دین اسلام گشت و از سوی دیگر از ایجاد انحرافات در دین اسلام در زمان خویش جلوگیری کردند.

دریایی در بخش دیگری از سخنان خود به خبر دستگیری سرکرده گروهک تروریستی «تندر» توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) اشاره کرد و بیان داشت: دستگیری سرکرده گروهک تروریستی «تندر» یا به اصطلاح همان انجمن پادشاهی نشان دهنده اشراف اطلاعاتی بسیار بالای جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه با انتقاد از سیاست چندگانه و مزورانه آمریکایی ها، ادامه داد: آمریکایی ها همیشه خود را مدعی خط اول حقوق بشر می دانند، ولی تاریخ و زمان عکس این قضیه را ثابت کرده است؛ سرکوب متعرضان سیاه پوست در این کشور به نژادپرستی، حمایت و حتی تهیه مکان و امکانات برای گروه های تروریستی و... تنها بخشی از چهره واقعی این کشور استکباری است.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان افزود: کسانی که در داخل فریب سخنان زیبا و دلفریب رسانه های بیگانه را می خورند، نقش پیاده نظام دشمن را بازی می کنند.

دریایی در پایان تصریح کرد: بی شک تا زمانی که فلسفه امامت و ولایت در کشور همچنان باقی است، هیچگاه دشمن و بدخواهان داخلی نمی توانند به این کشور و انقلاب آسیبی برسانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha