چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ دیدار مدیر حوزه علمیه استان کردستان با حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودیی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اکنون آرمان های انقلاب اسلامی از مرزهای ایران خارج شده اند و به سمت جهانی شدن می روند و البته تاریخ این مملکت و انقلاب نشان داده است که هر کسی به هر بهانه ای از این انقلاب و نظام دور شده، به معنای واقعی زیان دیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی‌شاهرودی امروز در دیدار با اعضای هیات های اندیشه ورز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار داشت: نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کشور بسیار مهم و حیاتی است و کارهای این شورا باعث ایجاد بسترهای بسیار مناسبی در مراسم ها و اعیاد و مناسبت های ملی و مذهبی بوده و هست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: هدف اساسی و اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تعیین اهداف انقلاب براساس رسالت های دینی است.

وی افزود: یکی دیگر از وظایف نهادهای انقلابی و فرهنگی به ویژه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیازمند همراهی دیگر نهادهای انقلابی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون کارهای بسیاری در کشور صورت گرفته است که انصافا نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسیار پررنگ بوده است.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: از دستگاه های دولتی و غیردولتی درخواست داریم که هماهنگی خاصی با این شورا برای پیشبرد اهداف عالیه این نظام داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی تاکید کرد: از سوی دیگر، در مراسم های ملی و مذهبی باید با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همکاری لازم را داشته باشیم تا این برنامه ها هم اطلاع رسانی شوند و هم در سطح عالی برگزار گردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در دهه ولایت و امامت نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسیار پررنگ تر و حساس تر می شود، لذا ادارات و مدیران با این شورا، تعاملات خوبی داشته باشند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: روز گذشته روز عید قربان، روز قربانی کردن هوای نفس بود. روزی که حضرت ابراهیم خلیل الله به دستور خدا عمل کرد و بهترین داشته اش که همان حضرت اسماعیل(ع) بود را به قربانگاه برد که در اصل کار ابراهیم(ع) نشان از خلوص باطن رسول خدا(ص) می داد که این برای همه ما درس بزرگی می تواند باشد.

وی اظهار داشت: اکنون نیز خداوند برای هر ملتی ولی و قیمی انتخاب کرده است و ما باید به خود ببالیم که ولی جامع و عالم به نام امام خامنه ای داریم که سکان این انقلاب بزرگ را در دست گرفته اند و تاکنون از گرداب های بسیار سهمگین نجات داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی گفت: اکنون آرمان های انقلاب اسلامی از مرزهای ایران خارج شده اند و به سمت جهانی شدن می روند و البته تاریخ این مملکت و انقلاب نشان داده است که هر کسی به هر بهانه ای از این انقلاب و نظام دور شده، به معنای واقعی زیان دیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha