چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نشست مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با استاندار خوزستان

حوزه/ در نشست مدیرکل تبلیغات اسلامی با استاندار خوزستان بر لزوم افزایش روحانیون مستقر در مناطق شهری و روستایی تأکید و مطرح شد؛ نیروی جوان و تلاشگر است که می‌تواند با ایجاد تحول در سطح منطقه خود، سفیر تبلیغ اسلام و انقلاب اسلامی باشد؛ به همین دلیل سال گذشته تلاش شده که همواره این مهم مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی با غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

این جلسه برای پنجمین بار متوالی در یک سال گذشته پیرامون بررسی مسائل فرهنگی استان در محل استانداری خوزستان برگزار شده است.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام فردآقایی، معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی، با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، اظهارداشت: «ثبت و سازمان‌دهی هیئات و مواکب استان»، «شناسایی و کمک به ارتقا مبلغین و مادحین استان»، «ثبت و کمک به رشد تشکل‌های میان تخصصی تحت عناوین کانون‌ها و انجمن‌های تبلیغی» و «تشکیل سامانه‌های پایش و رصد رویدادهای فرهنگی استان» از جمله اقدامات انجام شده در طول چند ماه اخیر است.

تعداد روحانیون مستقر در مناطق محروم را افزایش می‌دهیم

در ادامه حجت‌الاسلام نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به نقاط شناسایی شده در استان که به لحاظ عدم حضور مبلغین و روحانیون با مشکل جدی مواجه هستند، ابراز امیدواری کرد: إن‌شاءالله با استفاده از ظرفیت‌های استانداری بتوانیم با افزایش روحانیون مستقر در سطح استان پاسخگوی نیازهای فرهنگی و اجتماعی عزیزان ساکن در این مناطق باشیم.

بهره‌گیری از نیروهای جوان و جهادی در ادارات شهرستانی

وی با اشاره به بهره‌گیری از نیروهای جوان و جهادی در ادارات شهرستانی خاطرنشان کرد: نیروی جوان و تلاشگر است که می‌تواند با ایجاد تحول در سطح منطقه خود، سفیر تبلیغ اسلام و انقلاب اسلامی باشد؛ به همین دلیل سال گذشته تلاش شده که همواره این مهم مورد توجه قرار گیرد.

به تقویت تبلیغات اسلامی خوزستان کمک خواهیم کرد

 بر اساس این گزارش، شریعتی، استاندار خوزستان در پایان این جلسه ضمن تقدیر و تشکر ویژه از خدمات صورت گرفته توسط تبلیغات اسلامی خوزستان، بیان کرد: همه باید تلاش کنیم سنت حسنه رسول‌الله را که جذب حداکثری در بین اقشار مردم است را احیا کنیم.

شریعتی در ادامه گفت: إن‌شاءالله دولت و استانداری خوزستان در جهت کمک به استقرار روحانیون مستقر در مناطق محروم استان و سایر فعالیت‌های اداره کل تبلیغات در استان از همه ظرفیت خود استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha