شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهسواری

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین از تلاش های شبانه روزی و مخلصانه سربازان گمنام امام زمان(عج) در خنثی کردن توطئه های دشمنان همچنین دستگیری سرکرده گروهک تندر قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام غلامحسن شهسواری، ظهر امروز در نشستی با اصحاب رسانه که در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد از تلاش های شبانه روزی و مخلصانه سربازان گمنام امام زمان(عج) در خنثی کردن توطئه های دشمنان همچنین در دستگیری سرکرده گروهک تندر قدردانی کرد.   

وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در این ۴۱ سال تلاش کردند با توطئه های مختلف به درخت تناور انقلاب اسلامی ضربه بزنند، ولی مردم ایران با رهبری با اقتدار و پیامبرگونه مقام معظم رهبری نقشه های آنان را نقش بر آب کرده اند و آنها را به زانو درآورده اند.   

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین عنوان کرد: ملت با بصیرت ایران همواره با الهام گیری از منویات مقام معظم رهبری و با شرکت در راهپیمایی های مختلف؛ اقتدار، عزت و سرافرازی ایران اسلامی را به رخ دشمنان و یاوه گویان می کشند، که جای تقدیر دارد.  

حجت الاسلام شهسواری ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید «محمود صارمی» خبرنگار شجاع و وظیفه شناس لرستانی، بیان کرد: در تلاشیم ان شاء الله ارتباط نزدیک با اصحاب رسانه استان داشته باشیم تا بتوانیم نقاط قوت و ضعف در برگزاری برنامه های مختلف را جمع آوری و مشکلات را برطرف کنیم.  

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در پایان از تلاش‌های ارزشمند خبرنگاران و اصحاب رسانه در زمینه اطلاع رسانی قدردانی کرد.  

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha