پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
روح الامینی

حوزه/ معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: طلاب جهادی با حضوری جهادی در عرصه های ملی و امدادی، خدمت به مردم را وظیفه دینی و میهنی می دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سنندج، محمد روح الامینی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، در جلسه ای با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در بسیاری از برنامه های فرهنگی و مذهبی حضور فعالانه دارد و این امر را از وظایف ذاتی خود می داند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: خوشبختانه روحانیت به ویژه طلاب در سالهای اخیر حضوری جهادی در عرصه های ملی و امدادی از خود نشان داده اند، البته این حضور برای همه ما یک وظیفه دینی و میهنی می باشد.

وی اظهار کرد: در حوادث طبیعی همانند زلزله کرمانشاه، سیل لرستان و... همه مردم شاهد گروه های جهادی متشکل از طلاب و روحانیون بودند که این کاری بسیار ارزشمند محسوب می شود.

روح الامینی ادامه داد: با تشکیل کارگروه های خاص در سازمان تبلیغات اسلامی کشور به دنبال از بین بردن فاصله بین مردم و حاکمیت هستیم و در این زمینه کارهای خوبی انجام گرفته است.

در ادامه این جلسه، بهرام نصراللهی زاده، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان نیز اظهار داشت: نگاه ما به مسایل فرهنگی هرگز نگاهی حاشیه ای و بی اهمیت نبوده است، بلک به عنوان یک اصل مهم در نظام و انقلاب نگاه می کنیم.

وی عنوان کرد: با این وجود باید اعتراف کرد که در سالهای اخیر کار فرهنگی به معنای آنچه که در نظر داریم در کشور انجام نشده است و این همه مشکلات فرهنگی معلول نگاه های کوته بینانه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha