جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجج اسلام والمسلمین حاج علی اکبری و قمی

حوزه/ تفاهم نامه همکاری شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی، به امضای رؤسای این دو نهاد رسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، با حضور حجج اسلام و المسلمین آقایان حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، تفاهم نامه همکاری بین دو نهاد تبلیغی موثر کشور، روز چهارشنبه ۸ مرداد ماه به امضای رؤسای این دو نهاد رسید.

تبادل تجارب و یافته های علمی- پژوهشی، تولید محتوا و ارتقای کیفی محصولات فرهنگی، بهره مندی از امکانات یکدیگر و مشارکت جهت راه‌اندازی و استقرار کامل ستاد راهبری و پشتیبانی امور مساجد کشور، بهره مندی از سرمایه انسانی و علمی یکدیگر و هماهنگی و هم افزایی دو نهاد تبلیغی، در جبهه  گام دوم انقلاب و درجهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی؛ از مهمترین محورهای همکاری نهاد نماز جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، در این مراسم با اشاره به فعالیتهای نهاد نماز جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی، تفاهم نامه فی مابین را  از قبیل تفاهم با خود توصیف کرد و افزود: « اجرایی کردن مفاد این همکاری در واقع جمع بندی  مختصر و مفید ابعاد خدماتی است که این دونهاد تبلیغی در هم تنیده می توانند در میدانی فراگیر و متصل به یکدیگر به مردم ارائه کنند. »

حجت الاسلام والمسلمین قمی نیز با اشاره به وظیفه ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی (که بنابر منویات مقام معظم رهبری خود را مسئول انجام هر کار تبلیغی بر زمین مانده و بدون متصدی می داند)، از امضای تفاهم نامه ابراز خرسندی کرد و افزود: به مرحله کتابت رسیدن این تفاهم نامه، سازو کار معین و سازماندهی لازم را برای ارائه خدمات سازمان تبلیغات اسلامی فراهم می کند.

وی، یکی از برکات این تفاهم نامه همکاری را اطلاع رسانی مستمری دانست که سازمان تبلیغات اسلامی می تواند از وضعیت زیست بوم فرهنگی هر استان و عوامل مداخله گر آن، به ائمه جمعه سراسر کشور ارائه کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha